Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Altså, her er greia. Dette er egentlig bare for moro skyld og høre forskjellige tanker rundt emnet. Ingenting seriøst, men det er sant. Jeg hadde sex for første gang for over et år siden. Det var kun den ene gangen, og det har ikke vært noe form for sex eller noen ting i ettertid. Altså over et år siden. Mange ville sagt "jøss, nesten jomfru igjen". Andre er mer bestemte på at "har du hatt sex, så har du hatt sex. Da er du ikke jomfru". Hva mener dere? Er jeg praktisk talt jomfru igjen?
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Altså, her er greia. Dette er egentlig bare for moro skyld og høre forskjellige tanker rundt emnet. Ingenting seriøst, men det er sant. Jeg hadde sex for første gang for over et år siden. Det var kun den ene gangen, og det har ikke vært noe form for sex eller noen ting i ettertid. Altså over et år siden. Mange ville sagt "jøss, nesten jomfru igjen". Andre er mer bestemte på at "har du hatt sex, så har du hatt sex. Da er du ikke jomfru". Hva mener dere? Er jeg praktisk talt jomfru igjen? Selvfølgelig er du ikke jomfru igjen, ikke i teknisk forstand. Men at du kan føle deg som det, er en annen sak. Du har jo ingen erfaring, bare den ene gangen. Du har ingen idé om hvilke gleder du har i vente .
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Nei du er ikke jomfru, har du gjort det en gang så har du gjort det. Selv om du vil leve i sølibat resten av livet er du fortsatt ikke jomfru...
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Selvfølgelig er du ikke jomfru igjen, ikke i teknisk forstand. Men at du kan føle deg som det, er en annen sak. Du har jo ingen erfaring, bare den ene gangen. Du har ingen idé om hvilke gleder du har i vente . Nei jeg skjønner jo at jeg ikke er jomfru teknisk sett, men jeg føler meg absolutt som det ! Første gangen var med en jeg brydde meg om, som brydde seg om meg. Var veldig deilig. Fikk flere orgasmer (ikke av selve samleiet da men). Savner det litt, men ikke så veldig at jeg må ha det igjen liksom
Veronica88 Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Ei venninne fra skolen påsto hardnakket at hun var blitt "fysisk" jomfru igjen fordi hun etter å ha debutert tidlig i tenårene, men nå holdt seg i 1-2,5 år. Så nå var det igrunn "vokst igjen", og hun mente det både var logisk og normalt. Jeg vet ikke jeg... hun var jo enig i at hun ikke var "psykisk" jomfru mer, for har man hatt sex, så har man hatt sex, sånn er det nå bare. Så jeg aner ikke om det er noe holdt i hennes påstand om at ting "vokser igjen" når man ikke vider det ut med jevne mellomrom... da vil jo neste gutt lett kunne kjenne at "åh du var trang, er du jomfru?" og man da lett kan svare hva som helst.. Det blir jo litt feil å si til neste partneren din at du er jomfru, men du kan jo godt si at det er lenge siden sist, så ta det litt rolig med engang. For du vet ikke helt hvordan det vil føles, om du er blitt trangere igjen men kjører på "som normalt" så vil du fort få vondt.. Husk det. Så du kan jo godt si at du føler seg veldig som en jomfru, tror mange gutter igrunn setter litt pris på at du faktisk ikke har ligget rundt med halve byen.. Og at du har hatt en partner for ei god stund siden. Da er du nok god som ny i hans øyne igjen .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå