Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har liggende noe mozzarella etter at jeg lagde en salat, og vet ikke helt hva jeg skal bruke det til. Har noren tips til meg?
Nelly Pelly Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Ostesmørbrød, topping til pizza, lasagne ol.
stjernekyss Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 På brødskiven med friske tomater, basilikum og ferskkvernet pepper. Bruk gjerne en god olivenolje i steden for smør
Aurela Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Kanskje litt mer sommermat, men en ordentlig hjemmelagd hamburger i rundstykke i steden før vanlig hamburger brød med mozzarella og frisk tomat og basilikum
Chimamanda Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 På brødskiven med friske tomater, basilikum og ferskkvernet pepper. Bruk gjerne en god olivenolje i steden for smør Oi, det fikk jeg innmari lyst paa naa
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 jeg syns det er kjempegodt som "ekstra" topping når jeg lager spaghetti bolognese. eller andre pastaretter
Zzyzx Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Tomatsalat med smakstomater i skiver, fiinhakket rødløk, frisk basilikum og god olivenolje. Og mozarella, selvsagt. Knallgodt som tilbehør til stekt kjøtt.
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 På brødskiven med friske tomater, basilikum og ferskkvernet pepper. Bruk gjerne en god olivenolje i steden for smør Oi, det fikk jeg innmari lyst paa naa Mmmm. Jeg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå