Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Heisann! Jeg er en mann/gutt på 21 år som har vært sammen i flere år og har vært sexuell-aktiv like lenge.

Vi har et lite problem og dette er vel egentlig det eneste forumet som jeg vet om som har mange erfarne damer som faktisk svarer seriøst på slike spørsmål.

Vi har sex et par ganger i uken og det klager jeg ikke på, men det er jo den orgasmen hun aldri har hatt da.

Det er bare det at jeg er sikker på at hun kan få orgasme, men hun klarer ikke å fortsette når det begynner å nærme seg.

Jeg kan prøve å forklare litt grundigere:

Vorspillet vårt varer kanskje i 10-15 min. Når det begynner å nærme seg 10-15 minutter så blir pulsen hennes mye høyere, pusten tyngre, klam og kroppen hennes beveger seg på en helt annen måte. Men når det kommer til det punktet, så

klarer ikke hun å fortsette fordi det begynner å kjile sånn der nede. Så jeg må bare slutte og starte med sexen i stedenfor. Og under akten så kan jeg heller ikke stimulere klitoris fordi det kjiler sånn.

Hun har prøvd å holde ut noen ganger men det blir så utrolig ubehagelig for henne at ingen får nytelse av det i det hele tatt.

Hun vil ikke at det skal være sånn og det vil ikke jeg heller :(

Hjelp?

Takk på forhånd

Endret av variax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun sikker på at hun ikke har hatt orgasme da? For meg er det i hvertfall slik at nytelsen topper seg, og etterpå klarer jeg ikke mer stimulering av klitoris fordi den blir for overfølsom.

Skrevet (endret)

Vis hun har hatt det så har den ihvertfall vært så liten at hun ikke har merket det.

Vil jo tro at jenter merker rimelig godt når de får orgasme?

[edit] Altså hun får ikke sammentrekninger eller noe slikt.

Endret av variax
Skrevet

Vel, jeg er i hvertfall ikke i tvil om at jeg kommer når jeg gjør det. Får hun eller har hun noen gang hatt orgasme på egenhånd? Hvis ikke vil jeg anbefale henne på det sterkeste og prøve seg ut alene. Det er nærmest umulig å vidreformidle hva som vipper en over kanten til andre, når man ikke engang vet det selv.

Skrevet (endret)
Vel, jeg er i hvertfall ikke i tvil om at jeg kommer når jeg gjør det. Får hun eller har hun noen gang hatt orgasme på egenhånd? Hvis ikke vil jeg anbefale henne på det sterkeste og prøve seg ut alene. Det er nærmest umulig å vidreformidle hva som vipper en over kanten til andre, når man ikke engang vet det selv.

Takk for to raske svar!

Hun har aldri fått orgasme på egenhånd heller. Men hun masturberer veldig sjeldent etter at hun ble sammen med meg og det er nesten 3 år siden.

Skal anbefale henne å begynne å utforske litt aleine jeg.

Takk for svar igjen :)

Endret av variax
Skrevet

Bare hyggelig. Ellers vil jeg også nevne at vibrator kan være et godt hjelpemiddel, hvis dere ikke allerede har prøvd det. :) Det er utrolig hva en god vibrator kan gjøre med en orgasme som sitter "langt inne".

Skrevet

Det kan også være lurt å ikke stimulere klitorishodet direkte, men stimulere det med den lille "hetten" over dersom hun blir veldig følsom. Da blir det ikke like intenst på en måte :)

Skrevet

Kanskje du også kunne prøvd å leke litt utenpå trusa, hvis hun er veldig følsom mener jeg. Da kiler det kanskje ikke like mye?

Men enig med det å utforske seg selv, og vibrator :)

Skrevet
Heisann! Jeg er en mann/gutt på 21 år som har en jevnaldrende kjæreste. Vi har vært sammen i flere år og har vært sexuell-aktiv like lenge.

Vi har et lite problem og dette er vel egentlig det eneste forumet som jeg vet om som har mange erfarne damer som faktisk svarer seriøst på slike spørsmål.

Vi har sex et par ganger i uken og det klager jeg ikke på, men det er jo den orgasmen hun aldri har hatt da.

Det er bare det at jeg er sikker på at hun kan få orgasme, men hun klarer ikke å fortsette når det begynner å nærme seg.

Jeg kan prøve å forklare litt grundigere:

Vorspillet vårt varer kanskje i 10-15 min. Når det begynner å nærme seg 10-15 minutter så blir pulsen hennes mye høyere, pusten tyngre, klam og kroppen hennes beveger seg på en helt annen måte. Men når det kommer til det punktet, så

klarer ikke hun å fortsette fordi det begynner å kjile sånn der nede. Så jeg må bare slutte og starte med sexen i stedenfor. Og under akten så kan jeg heller ikke stimulere klitoris fordi det kjiler sånn.

Hun har prøvd å holde ut noen ganger men det blir så utrolig ubehagelig for begge at ingen får nytelse av det i det hele tatt.

Hun vil ikke at det skal være sånn og det vil ikke jeg heller :(

Hjelp?

Kan kanskje nevne at jeg kan holde min orgasme så lenge jeg vil.

Takk på forhånd

Hun må finne ut av det på egen hånd først. Med hendene, dusjstrålen (ahh så deilig!), eller med en vibrator. Og hun må prøve å KNIPE!!!! Ofte, og under hele akten. Det blir mer "jobb" men man kommer fortere i mål.

Men hvis ikke det går, så anbefaler jeg deg å variere teknikk når du varmer henne opp. Hvis hun blir for sensitiv der nede, før 1-2 fingre inn i stedet of stimuler henne der. Langt inn og opp mot magen, der er mitt G-punkt. Utrolig deilig når noen "trykker" i dette området. Du kan også bare dra fingrene ut og inn. Og så gå tilbake til klitorisen.

Hvis du samtidig klarer å en av brystvortene hennes, hmmm, og kysse henne av og til, da blir jeg forbauset hvis hun ikke kommer

(selv om hun ikke kniper, men det kan hun selvsagt gjøre nå også!).

Anything else? :sexy:

Skrevet (endret)
Hun må finne ut av det på egen hånd først. Med hendene, dusjstrålen (ahh så deilig!), eller med en vibrator. Og hun må prøve å KNIPE!!!! Ofte, og under hele akten. Det blir mer "jobb" men man kommer fortere i mål.

Men hvis ikke det går, så anbefaler jeg deg å variere teknikk når du varmer henne opp. Hvis hun blir for sensitiv der nede, før 1-2 fingre inn i stedet of stimuler henne der. Langt inn og opp mot magen, der er mitt G-punkt. Utrolig deilig når noen "trykker" i dette området. Du kan også bare dra fingrene ut og inn. Og så gå tilbake til klitorisen.

Hvis du samtidig klarer å en av brystvortene hennes, hmmm, og kysse henne av og til, da blir jeg forbauset hvis hun ikke kommer

(selv om hun ikke kniper, men det kan hun selvsagt gjøre nå også!).

Anything else? :sexy:

Takk for svar folkens! Skal få madammen til å lese dette her jeg :) Føler meg som en totalt amatør nå, men med begrepet knipe så mener du stramme der nede? :gjeiper: Ojojoj føler dette var et dumt spørsmål.

Endret av variax
Gjest Mirriam
Skrevet

Jeg fant ikke ut at jeg måtte knipe etter flere år heller, og det MÅ til ! =)

Må lixom stramme til der nede i området, med rompa og synes jeg, da går det så mye lettere, og han får det nå til på tro det eller ei, 1 minutt. Samme med samleie orgasme, can ta 2 minutter så er jeg der lenge lenge....

som nevnt over, jeg syns ikke det er noe digg heller når man tar direkte på klit, jeg liker faktisk at man holder seg litt unna den, ellers gjør det god-vondt, og det gjør også at jeg får en følelse av å være kilen, og da trekker jeg meg sammen automatisk der nede, og han veit han var litt for nærme ;)

Lykke til!

Skrevet
Jeg fant ikke ut at jeg måtte knipe etter flere år heller, og det MÅ til ! =)

Må lixom stramme til der nede i området, med rompa og synes jeg, da går det så mye lettere, og han får det nå til på tro det eller ei, 1 minutt. Samme med samleie orgasme, can ta 2 minutter så er jeg der lenge lenge....

som nevnt over, jeg syns ikke det er noe digg heller når man tar direkte på klit, jeg liker faktisk at man holder seg litt unna den, ellers gjør det god-vondt, og det gjør også at jeg får en følelse av å være kilen, og da trekker jeg meg sammen automatisk der nede, og han veit han var litt for nærme ;)

Lykke til!

Ja får håpe dette funker :)

Skrevet

Jeg var også overfølsom før, og jeg syntes det var godt å stryke utenpå en truse eller en glatt bukse. Nå tåler jeg mer direkte kontakt, men fortsatt er det nødvendig for kjæresten min å ta noen pauser av og til. Etter en stund kan man føle seg overstimulert, og da er det godt at man fjerner hendene og eventuelt munnen og stimulerer noen andre punkter (f.eks. er det godt å bli strøket og kysset på innsiden av lårene, rumpa, ryggen, brystene...). Hvis du tar f.eks. en pause på 1 minutt hvert 5. minutt (sånn ca.), kan det hende at hun plutselig bare kommer. :-)

Forresten superbra at du spør om råd. Da blir du en bedre elsker. :-)

Skrevet
Jeg var også overfølsom før, og jeg syntes det var godt å stryke utenpå en truse eller en glatt bukse. Nå tåler jeg mer direkte kontakt, men fortsatt er det nødvendig for kjæresten min å ta noen pauser av og til. Etter en stund kan man føle seg overstimulert, og da er det godt at man fjerner hendene og eventuelt munnen og stimulerer noen andre punkter (f.eks. er det godt å bli strøket og kysset på innsiden av lårene, rumpa, ryggen, brystene...). Hvis du tar f.eks. en pause på 1 minutt hvert 5. minutt (sånn ca.), kan det hende at hun plutselig bare kommer. :-)

Forresten superbra at du spør om råd. Da blir du en bedre elsker. :-)

Jo det var vel egentlig ikke så dumt :) Jeg er veldig opptatt av at madammen skal ha det så deilig som overhode mulig. Og jeg vet hvor bra jeg har det under orgasme og det vil jeg virkelig at hun også skal få oppleve også!

Vis det er andre som har mer og si så fyr løs!

Takk for svar :)

Skrevet

Noe av poenget med orgasme er jo følelsen av at nå er det så godt at jeg ikke klarer mer....

Så når hun sier stopp, så ikke stopp. FOr all del ikke masser direkte på hodet, det blir fort vondt, men KILING det betyr at man nærmer seg orgasme... Når man slutter og tenke på det som kiling, og heller som godt godt godt, da kommer orgasmene.

Man må slappe av, og ikke være redd for å miste kontrollen...

Skrevet

Jeg har samem problemet som damen din, men ingen av tipsene over funker på meg :( Si man har en skala fra 1-10 og 10 er orgasme kommer jeg bare til 6 max 7 på den. Ganske irriterende, men klarer det ikke alene heller jeg :(

Skrevet

Ok... Heng med meg her, vet det høres rart ut, og ikke tenk med en gang, det der er jo faking...

(OG, slutt å tenke "jeg får det ikke til allikevel")

Under onani, eller sex, fokuser på hvordan kroppen ideelt sett blir når du får orgasme.

* Pusten blir kortere

* Munnen og leppene blir større

* Du kjenner at underlivet blir mykt

* Brystvortene blir stive

* Bena åpner seg

* Underlivet begynner å bli enda mer følsomt

* Du kjenner at musklene i underlivet begynner å arbeide

Så flytter du alt fokuset, absolutt alt til underlivet. Ikke tenk på noe annet, ikke på hvordan du ser ut, lukter, smaker eller lignende, ikke tenk på klesvask eller skitne gardiner tenk bare på hvor godt det er at noen tar deg akkurat der.

Begynn gjerne verbalt å si hva du ønsker for å få det bedre. Pust, stønn...

Men ikke flytt fokus fra underlivet. Så vil orgasmen komme, ganske sikkert. Kanskje ikke på første forsøk, men med å øve slik kan man oppnå fantastiske orgasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...