hysteria Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hei! Jeg har sånn hodepine etter å ha grått... Noen som har noen tips bortsett fra å sove og å ta paracet? Jeg er ikke sikker på om paracet virker...gjør det det for dere? Har tatt noen nå... Får alle vondt i hodet etter å ha grått? Det er så jævlig...
hysteria Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 Får ikke sove, men må prøve å drikke mere, da!
Gjest dalieo Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg bruker å få kjempevondt i pannen hvis jeg har grått mye. Det går over av seg selv etterhvert. Jeg tenker at kanskje nesespray kunne hjelpe, hvis du har samme type vondt som meg? Jeg blir nemlig kjempesnufsete/tett i nesen av å gråte. Også får jeg vondt i bihulene. Går det bra med deg da?
Telys Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tar alltid paracet,men det er søvn som får det til å forsvinne helt. Den typen hodepine er ikke behagelig..
hysteria Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 Hmm.. nesespray, ja, nei, jeg får vondt i pannen, men ikke så veldig tett i nesen. Men kanskje jeg skal kjøpe inn det til neste gang... begrense gråtingen er vel også en god ide, heh, men da sprenger det jo bare på og da kan man jo også få vondt.. Joda, takk, det går vel bra, er bare lei meg og frustrert Men det går vel over.
Gjest Wind Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Her hjelper det å drikke en del vann, og så kvile øynene og hodet litt i et mørkt rom. Da sovner man gjerne litt også. Ellers går det over etter en stund. Pleier å bli veldig varm også, så det hjelper med litt kald luft eller en kald klut på panna og i ansiktet. til deg. Endret 9. februar 2009 av Wind
hysteria Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2009 Takk Tror faktisk jeg sovner nå snart..så da løser sikkert hodepinen seg til den nye dagen kommer i alle fall. Så får jeg håpe at problemet løser seg også!
Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Det er slitsomt å gråte! Paracet og søvn hjelper bra, synes jeg. Kald klut over øyne eller panne er også godt. Håper du har det bedre i morgen.
Veronica88 Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Ser du har fått mange gode svar og endelig har lagt deg litt? Kald klut er veldig godt, samme er å få i seg væske, jeg synes kaldt, friskt vann løser de fleste problemer, men kanskje en god varm kopp te løsner litt opp i systemet også? Sørg for å puste inn litt damp, det skal jo løse opp i bihulene også. Eller en varm dusj, det gjør jo samme nytten.
Gjest Catwoman Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Jeg får og vondt i hodet hvis jeg har grått Sånn skikkelig dundrepine. Paracet hjelper ikke alltid så godt synes jeg, men to ibux gjør som regel susen. Og masse vann.
ynskje Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 For meg hjelper det best å sove hvis jeg får sånn "gråtehodepine". Er vel egentlig spenninger i hodet/pannen/øynene (jeg vet ikke hvor) som gjør at jeg får vondt, så det pleier å gå bedre hvis jeg bare konsenterer meg om å slappe av og å puste inn og ut.
hysteria Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. februar 2009 Gjør det saken bedre eller verre å UTSETTE gråting? ..jeg vet ikke hva som er verst..å holde det inne i seg og få vondt av det..nesten begynne å gråte hele tiden, eller å la alt bare komme...gråte lenge og så få dunderhodepine.. ? Jeg har NESTEN begynt å gråte mange ganger i dag, men har stoppet det ved å se noe morsomt på youtube eller noe... Hva gjør dere? Stopper dere gråting noen ganger? Jeg vet jo at jeg blir utslitt av å gråte.. men samtidg så vet jeg at det er noe som MÅ ut. Er det ikke det, da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå