Gjest Gjest_linda_* Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Kan man være veldig trang i perioder? Jeg er 22 år og jomfru. Bruker den minste OB'en. Før gikk det greit å sette den inn, men nå er selv den vond! Er litt redd for at jeg forblir så trang.. Er det noe jeg kan gjøre for å bli 'videre'?
juliane Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Kan man være veldig trang i perioder? Jeg er 22 år og jomfru. Bruker den minste OB'en. Før gikk det greit å sette den inn, men nå er selv den vond! Er litt redd for at jeg forblir så trang.. Er det noe jeg kan gjøre for å bli 'videre'? Blør du nok til at du må bruke tampong? Jeg bruker også den minste ob-en, og de siste dagene av mensen blør jeg såpass lite at det er ubehagelig å sette inn tampongen.
Gjest ts Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg blødde kanskje ikke nok denne gangen. Var i hvertfall sinnsykt vondt å sette i den minste ob. Alle venninnene mine bruker den blå.. Jeg prøvde det en gang, og det var så vondt. Jeg tør ikke ha sex, bla pga dette. Tenk så vondt det er med en penis da, når jeg bare fåt inn 1 finger. Nei, uff.
juliane Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Ikke bekymre deg for det. Jeg har heller ikke sjans til å bruke noe annet enn gul ob, og jeg er ikke jomfru. Ja, jeg er trang, men når man blir skikkelig kåt utvides skjeden, og det er utrolig hva man får plass til. :gjeiper:
Gjest Wind Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Ikke bekymre deg for det. Jeg har heller ikke sjans til å bruke noe annet enn gul ob, og jeg er ikke jomfru. Ja, jeg er trang, men når man blir skikkelig kåt utvides skjeden, og det er utrolig hva man får plass til. :gjeiper: Samme her. Det går nok bra.
Avalon Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Ikke bekymre deg for det. Jeg har heller ikke sjans til å bruke noe annet enn gul ob, og jeg er ikke jomfru. Ja, jeg er trang, men når man blir skikkelig kåt utvides skjeden, og det er utrolig hva man får plass til. :gjeiper: Stemmer jeg er ikke jomfru, men har en såpass tykk "jomfruhinne" at den ikke sprekker av samleie. Allikevel går sex kjempefint, og tamponger har jeg rett og slett gitt opp. Fikk ikke opp de gule engang uten at det gjorde vondt
Gjest ts Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 ååå, det var godt å høre! Nå er jeg ikke så bekymret lenger Takk takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå