Gå til innhold

Kniping under akten hjelper utrolig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vaginalorgasme ikkenoe problem etter at jeg prøvde dette, knipe masse hele tiden :bolledeig: !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, den smilyen var fin:)

Hvordan kniper du da?

Gjort det jeg, men har ikke fått det til selvom

Skrevet
He he, den smilyen var fin:)

Hvordan kniper du da?

Gjort det jeg, men har ikke fått det til selvom

Hm tja, først litt klitoris stimulering, deretter er han flink til å finne G-punktet mitt med hånda (en finger tror jeg?) inni meg (et stykke inn og opp mot magen).

Etter det er jeg helt KLAR ferdig kjør for ham! :humpe:

Kniper så masse under hele samleiet, kan jo ta pauser og gjøre annet og endre stilling. Og det funker ikke hver gang for meg da, men det er vel for mye å forvente når jeg aldri har fått det til før da ;)

Men dette var en deilig oppdagelse! :strix:

Litt egentrening skader sikkert ikke heller :nigo: (gå inn på smileys: vis alle)

Skrevet

Helt enig :) De som ikke kniper går glipp av noe :skya:

Skrevet

Melder meg også inn i klubben for jenter som elsker å knipe og bruke smileys :danse:

Alltid fått orgasme ganske greit jeg da, men når jeg oppdaget knipemusklene mine så tok jeg det til et helt nytt nivå. Og mannfolka elsker det og :5:

Skrevet

her kommer et uerfarnt knipespørsmål:

jeg vet hvordan man kniper men aldri fått det til mens jeg og kjæresten har sex. får liksom ikke noen rytme i det.

når kniper dere?

er det under rolig sex?

og tar generelt imot tips!!:)

Skrevet
her kommer et uerfarnt knipespørsmål:

jeg vet hvordan man kniper men aldri fått det til mens jeg og kjæresten har sex. får liksom ikke noen rytme i det.

når kniper dere?

er det under rolig sex?

og tar generelt imot tips!!:)

Så ofte du klarer, bare det føles greit, rytme spiller ingen rolle, følelsen bygger seg opp for hvert knip allikevel. Men jeg trenger uansett alltid litt "oppvarming" først slik jeg beskrev over. Litt egentrening hjelper! Lykke til!!! :sminkedokke:

Skrevet

Har man vært bortpå noen somvirkelig kan kunsten med å knipe, glemmer man det aldri...

Skrevet

Har prøvd å knipe under akten,men føler at jeg liksom blir heeelt konsentrert i det liksom,å blir helt alvorlig... :forvirret: Kommer det mere naturlig jo oftere man kniper da eller??

Skrevet

Kjæresten min elsker det, men jeg konsentrerer og anstrenger meg veldig får å få det til skikkelig, og klarer derfor ikke å slappe av og bare nyte... :sjenert:

Skrevet

Fortsett å gjøre det likevel! Jeg syntes også det tok brodden av nytelsen før, men nå har jeg knepet så mye at musklene lettere kan holdes stramme, og jeg blir dritkåt av det. Hvis jeg onanerer holder det lenge med 1 finger, og da strammer det kjempebra.

Typen min har jo 5-6 ganger tykkere pikk enn jeg har finger, så han stakkars sliter innimellom med ikke å komme sporenstreks. MEN det hender jo at dagsformen min er litt slapp og at jeg ikke kniper så bra. Det blir som med vektløfting og annen trening, det blir ikke likt/like bra hver eneste gang.

Det er bare å fortsette treningen likevel!

Tips: jeg pleier å tenke at jeg skal suge han opp i meg, da funker det veldig bra.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hva er "riktig"?

Knipe og holde hele tida, eller å knipe og slippe opp hele tida, evt. hvilken rytme?

Jada, forstår jo at det ikke finnes noen facit, men hva synes dere virker best??

Skrevet

Haha, har forresten lagt merke til en ting: for å klare å knipe Må jeg krølle tærne mine. Det er så mye jeg anstrenger meg! :ler:

Gjest meg igjen
Skrevet
Hva er "riktig"?

Knipe og holde hele tida, eller å knipe og slippe opp hele tida, evt. hvilken rytme?

Jada, forstår jo at det ikke finnes noen facit, men hva synes dere virker best??

Lurer fortsatt på hvordan dere gjør det :P

Skrevet
Lurer fortsatt på hvordan dere gjør det :P

Jeg kniper lenge om gangen, må konsentrere meg sånn når jeg skal pulsere, så det skjer ikke så veldig ofte.

Skrevet

Du knipper hardt, så slipper du. Prøv å gjøre dette vekselsvis, og i en rytme.

Godt for mannen, føler at hodet blir masert sier iallefall min

Skrevet (endret)

Merker at jeg får mye bedre, og raskere, orgasme når jeg kniper.

I starten kan det virke veldig tungt og slitsomt å knipe, men når man har gjort det masse, vil man aldri angre på treninga ;) Se på det som vanlig muskeltrening. Gjør det når som helst, hvor som helst, vel så gjerne på bussen som hjemme. Men mest av alt, i senga ;) Du bruker de samme musklene som når du holder deg når du er tissetrengt. Hold noen sekunder, og slapp av. Vekselsvis. Når du bruker det under akten, gjør du det som føles best. Du kan veksle på å gjøre det hurtig og langsomt. Noe som funker for meg, er å holde inn en god stund når jeg merker at orgasmen kommer snart, og slipper ikke før når orgasmen er der. Da blir den veldig kraftfull... Du kan kombinere med en pusteteknikk jeg har funnet ut litt av meg selv; pust tungt, la pusten gå helt ned i magen og ikke bare til brystet. Når du kniper, kan du holde pusten og puste godt ut når du slipper. Pusten har også mye å si for orgasmen.

Endret av ~banshee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...