Gå til innhold

Riga, Tallinn eller Vilnius?


Gjest Flode

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Riga, Tallinn eller Vilnius?

Skal på en ukes romantisk spa ferie med samboeren. Hvilken by anbefaller dere?

Vinius(direk. fly med Norwegian)best og så beste SPA se www.akvapark.lt,druskininkai.lt(en time fra Vilnius)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riga, Tallinn eller Vilnius?

Skal på en ukes romantisk spa ferie med samboeren. Hvilken by anbefaller dere?

se www.east-island.lt(Vilnius,Litauen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riga, Tallinn eller Vilnius?

Skal på en ukes romantisk spa ferie med samboeren. Hvilken by anbefaller dere?

Har vært i alle tre, og vil uten tvil anbefale Tallinn. En utrolig flott by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i alle tre, og vil uten tvil anbefale Tallinn. En utrolig flott by!

Enig. Jeg kan ikke si noe om spa, men Tallinn er absolutt den byen jeg synes er finest av de tre. Vilnius kommer som nummer to på min liste. En her nevnte Kiev og Praha, flotte byer det også. Men Tallinn er min favoritt. Kjempekoselig by med masse å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Jeg kan ikke si noe om spa, men Tallinn er absolutt den byen jeg synes er finest av de tre. Vilnius kommer som nummer to på min liste. En her nevnte Kiev og Praha, flotte byer det også. Men Tallinn er min favoritt. Kjempekoselig by med masse å se.

Er ikke noe problem å finne spa i tallinn. Jeg selv foretrekker å bo på ett av de vanlige hotellene og bare bestille spa på ett sted. Har funnet ett som ligger litt utenfor sentrum som heter spalife. Synes det er helt fint, og noe billigere enn de som ligger inne i gamlebyen.

http://www.spalife.ee/cgi-bin/index.cgi

Når det gjelder hotell så har jeg alltid funnet best pris hos norwegian eller eurobookings.com. Skal til Tallin i påska og skal bo på et hotell som heter Hotell Braavo, det var veldig billig og skal ligge rett ved gamlebyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kathrine_*

Hei

Jeg var foretrekker Vilnius av dine tre alternativer. Var ikke på Spa ferie, men byen var utrolig romantisk med gode restauranter og interessante severdigheter. Billig er det også. Både fly og opphold. Fant en del informasjon om byen på http://www.vilniusguiden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i Tallinn og Riga, Vilnius har jeg bare besøkt.

Jeg liker Tallinn veldig godt, men med mindre du har tenkt å besøke andre deler av Estland også blir en uke ganske lenge? (det gjelder forsåvidt for alle tre byene) Du kunne kanskje vurdert Pärnu også, en veldig koselig liten by (som er ganske død på vinteren, men mye liv om sommeren) - et par timer med buss fra Tallinn, ved kysten. Flott lang sandstrand, og flere spa. (google Pärnu spa og du skal finne... ;))

Tror jeg ville tatt 4 dager i Tallinn og 3 i Pärnu. Eller noe sånt. :)

Alternativ to ville for meg vært Vilnius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært i Vilnius av de tre, men jeg synes ikke den byen var noe spesielt fin, kan ikke sammenliknes med Praha for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...