Gå til innhold

Bukser som "klikker"


Ponine

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller har flere opplevd dette? Jeg er nå den stolte eier av ikke mindre enn TRE slike klikkebukser (Diesel, BikBok og Gina). Det virker som det er noe av stoffet i skrittet som gnis mot hverandre og klikker når de dras fra hverandre for hvert skritt. Utrolig plagsomt! De fra diesel og gina er jeans med stretch, den fra bikbok er noe tøystoff-stretch aktig..

Hva kan man gjøre med det? Jeg har selvsagt ikke merket noe til klikkingen i prøverommet..

De er jo veldig fine bukser og gode å gå i, så det er jo litt dumt at jeg aldri får brukt dem pga denne klikkinga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg eller har flere opplevd dette? Jeg er nå den stolte eier av ikke mindre enn TRE slike klikkebukser (Diesel, BikBok og Gina). Det virker som det er noe av stoffet i skrittet som gnis mot hverandre og klikker når de dras fra hverandre for hvert skritt. Utrolig plagsomt! De fra diesel og gina er jeans med stretch, den fra bikbok er noe tøystoff-stretch aktig..

Hva kan man gjøre med det? Jeg har selvsagt ikke merket noe til klikkingen i prøverommet..

De er jo veldig fine bukser og gode å gå i, så det er jo litt dumt at jeg aldri får brukt dem pga denne klikkinga!

Jeg har engentlig ikke noe svar til deg, men opplever det samme med en Lee buske (og gjorde det med en gammel Diesel også, om jeg husker riktig).

Har funne ut at å dra buksa skikkelig lang opp, så langt den går (ikke veldig behaglig dog), hjelper ivertfall en liten stund. Så håper noen andre har et bedre svar enn meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikking? Jeg har et par bukser som lager en svosj-lyd når stoffet gnir mot hverandre øverst på lårene, men jeg ville ikke kalt det klikking. Litt mer som den lyden regnbukser lager når man går med dem, bare i en renere form siden det ikke er regntøystoff.

Hvis det er samme greie så lurer jeg også på om man kan gjøre noe, da mine svosjende Lee-bukser sitter helt perfekt :/ Men de lager så mye lyd at jeg seriøst ikke kan gå med de uten å skille bena så mye at det ser ut som jeg har tisset på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Dette problemet har jeg også! Prøver å gå med bittesmå skritt om jeg er blandt en stille forsamling.. Gjelder bukser fra Only og BikBok

Tror ikke det er noe man kan gjøre med det,kanskje vi bare er litt vannskapt slik at buksa ikke sitter 110% korrekt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig merkelig fenomen dette ja ;) Håper noen finner svar på dette en gang! I mellomtiden får jeg gå enten med musesteg eller ekstremt hjulbent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har en slik bukse. Og jeg tror jeg har funnet ut at det kommer av at sømmen i skrittet "vipper" over for hvert skritt, ettersom hoftene beveger seg for hvert steg man tar. Har andre trange bukser som ikke er sånn, så jeg tror det kommer litt an på hvordan de er sydd i skrittet. At de er litt brede på en måte kanskje, så det blir litt for mye stoff mellom bena... Uansett, slitsomt er det, og jeg har ingen kur :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åh.. Me too! Det er jo skikkelig flaut, eralltid redd folk skal tro jeg går og slipper små fjerter eller noe. Og for å slippe lyden ender det med at jeg får en helt tragisk gå-stil. Er det noe man kan sy/fikse på kanskje?

Venter i spenning, håper noen vet råd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Løfter denne tråden :)

Anonym poster: 77c8e6b251226f8d9218002ee6344638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skal kysse skoene til den som kommer med et løsning på dette problemet! Jeg pleier å dra buksen så langt opp jeg greier som nødløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg har også slike kikke-jeans, utrolig irriterende! Enig i at det hjelper å dra de skikkelig langt opp, men det er veldig kortvarig, da de siger ned igjen.

Har klikke-jeans fra Nudie og H&M (hvis jeg ikke husker helt feil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, er jeg den eneste uten dette problemet? (Bank i bordet..)

Kanskje jeg har for store lår? :klo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har akkurat samme problemet med en skinny jeans fra Bik Bok. jeg er veldig tynn, så har tenkt d har noe å gjøre med at den ikke sitter godt nok "fast"? (vanskelig å forklare). jeg merker nemlig også at det å dra den så langt opp som mulig hjelper, men bare for en kort stund (siger vel litt ned igjen etterhvert). at det har med sømmen å gjøre høres dog logisk ut, er jo kun denne buksen jeg har dette problemet med. stoffet er også litt stivt, selv om den er strechy, kanskje d også spiller en rolle..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil nok ikke hjelpe å gå hjulbeint, for mine lår møtes ikke og jeg sliter med det samme.

Anonym poster: 463d45010496b9116dbaf8745424792e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg har også en sånn bukse. Veldig irriterende. Høres nesten ut som jeg går og fiser eller noe :P

Virker som det er fordi den ikke sitter helt som den skal, men det hjelper å dra den opp, men så siger den jo ned igjen så det er ikke noen langvarig løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har samme problem jeg også. Ikke akkurat et verdensproblem, men irriterende nok. Min teori er at buksen ikke "sitter som støpt". Føler at skrittet på buksa (gylfen?) er litt for langt, slik at denne klikkelyden oppstår. Når jeg drar buksen høyt opp forsvinner lyden. De som lager mest lyd på meg er jeansene fra Gina Tricot. Kjøper bukser med lavt liv, men synes fortsatt at de er altfor høye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet og gjør som mange andre over her sier og trekker den opp, men så sklir den jo ned igjen.. Håper problemet løses en dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Hos meg kommer lyden av at buksa er blitt litt for stor rett nedenfor rumpa. Hjelper å dra den ordentlig opp bak, men så sklir den jo bare ned igjen. Har ikke det problemet når buksa er helt ny, eller på bukser som sitter mer "støpt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...