Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 har et litt pinlig spørsmål til dere damer; når vi elsker så legger jeg meg slik at hun kan ta med fingrene på anus,men jeg ønsker veldigt å spørre henne om hun kan stikke en finger inn i anus. det skal visst være veldigt godt,men jeg synest at det er flaut å spørre om det! kanskje hun syns jeg er ekkel? men er det mange av dere damer som gjør det med deres mann? er det ekkelt? seiøse svar takk!
DaYdReAm Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 hei:) jeg selv elsker en eller to fingre i rumpa mens han slikker og fingrer meg;) heaven! jeg syns du skal spørre, selv om det kansje er litt flaut. det er bare slik du finner ut om hun vil eller ikke vil:) jeg har aldri gjort dette på partnere, men tanken er ikke helt fremmed;)
lovenemo Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 har et litt pinlig spørsmål til dere damer; når vi elsker så legger jeg meg slik at hun kan ta med fingrene på anus,men jeg ønsker veldigt å spørre henne om hun kan stikke en finger inn i anus. det skal visst være veldigt godt,men jeg synest at det er flaut å spørre om det! kanskje hun syns jeg er ekkel? men er det mange av dere damer som gjør det med deres mann? er det ekkelt? seiøse svar takk! Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt.. Gjør dette for typen, og han synes det er utrolig digg, og jeg blir jo bare mer tent når jeg vet at jeg gjør noe for han som han synes er godt Det er ikke verre enn å spørre! Har du gjort det på henne noen gang? Hvis du gjør det, så kan du jo bare f.eks si "kan ikke du gjøre det der for meg og"? Eller prøve å føre handa hennes dit når hun tar på deg?
MonicaR Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Ja, spør henne! Jeg gjør det for kjærsten også - og synes ikke det er ekkelt i det hele tatt. Det er som Aryia sier; "...og jeg blir jo bare mer tent når jeg vet at jeg gjør noe for han som han synes er godt "
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå