Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Ok, høres kanskje litt rart ut for noen av dere, men har et lite problem. Er ei jente som liker å se at kjæresten onanerer foran meg, men ser ikke ut som han tør? Trodde menn ikke hadde noe problem med sånt, men i dette tilfellet, neida! Ønsker at han skal føle seg komfortabel og legge seg godt til rett og la meg nyte hele han med blikket, har prøvd men ikke gått så bra hittil. Saken er den at dette er noe som er viktig for meg, ikke bare det at det er fint å se på, men at han tør å "blottlegge" seg selv på den måten er noe som er et tegn på tillig for min del. Og i tillegg viser at han er litt "tøff", at han tør. Så hvordan kan jeg legge frem dette og hvor viktig det er for meg for han uten at det virker som jeg maser? Har gitt masse komplimenter på han og kroppen hans og hvor fin han er, men det har ikke fungert så langt desverre. Kan jo ikke tvinge han hvis han absolutt ikke vil, men ønsker å prøve først, at han skal forstå meg i det minste og at han kanskje prøver litt til?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Det er nok mange ting du heller aldri vil prøve. Tenk på det før du presser ham for langt.
Ethereal Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg syns bare du skal la han bestemme selv og ikke mase. Vil han ikke så vil han ikke.
lovenemo Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Å ha sex er en ting, det er noe man deler med partneren sin. Men onani er mye mer privat, synes jeg ihvertfall, og det er ikke like lett for alle å gjøre dette. Typen her likte ikke tanken på å gjøre det foran meg i det hele tatt (men var likevel nysgjerrig, sa han), så vi begynte med at han så på meg når jeg gjorde det. Etter en stund så "varmet" han opp og begynte å ta mer på seg selv når han så på meg. Vi hadde vel vært sammen i bortimot to år før han gjorde det mens jeg så på. Så hvis dere er helt "ferske" sammen, så kanskje han bare trenger litt tid? Ta det saaaakte, men sikkert. Det er ikke sikkert du kommer noen vei med det i det hele tatt, det er langt fra alle gutter som liker å gjøre det foran kjæresten sin.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Man skal være forsiktig med å være bastant på hva som er "tegn på tillit" fra partneren. Jeg har full tillit til partneren min, men ikke det minste lyst til å onanere foran han. Tenk om partneren din hadde ment at du ikke "hadde tillit" til han om du ikke lot han lese all posten din, lot han se på mens du hadde sex med en annen eller tok alt husarbeidet? (dårlige eksempler, but you get my drift?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå