Meaty Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Stuen vår har en veldig vanskelig fasong mtp plassering av sittegruppe og TV. Siden den er nesten kvadratisk blir det til at sofaen blir stående midt på gulvet for at vi skal sitte i passe avstand til TV'en, og dette synes jeg ser dumt ut. Nå lurer vi på å kjøpe en del nye møbler som sofa, salongbord, reoler og skjenk. Har også lurt litt på romdeler. Ikea har jo veldig fine hjelpemidler for å møblere soverom og kontor, men ingenting for stue. Finnes det noen websider som har tips eller forslag til dette, jeg tenker altså på noe som kan hjelpe oss med å visualisere hvordan rommet vil se ut? Eller kanskje noen her har gode råd, for dette er jeg absolutt ikke flink til.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/
Gjest Asti Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Endret 14. desember 2009 av Asti
Gjest Gjest_Mathilda_* Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Kunne det vært en idè med hjørnesofa? Jeg er utrolig fornøyd med hjørnesofaen vår og synes det er en praktisk løsning som sittegruppe foran TV`en.
Meaty Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2009 Tusen takk for tips Har sansen for hjørnesofa, og det er en av de tingene vi vurderer å skaffe oss. Må bare finne ut hvordan det vil passe inn her. Den Viseno var helt genial, prøver å lære meg å bruke det nå. Takk takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå