Badenymfene Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hei, Jeg er 36 år og har gått ned 30 kg. Jeg er selvfølgelig happy med det, men brystene mine henger som to deigfiller og jeg er lei av å løfte de opp med push-up behåer. Jeg er singel og tenker med frykt på hva som skjer når jeg jeg skal kle av meg foran en ny mann... Jeg ønsker ingen debatt om det er greit å gjøre noe med brystene eller ikke, men erfaringer fra noen som har tatt brystløft. Anbefalte kirurger? Hvor mye kostet det? Hvor mye ser man arrene? Generelt fornøyd? Tips? Noe som vil advare meg mot noen klinikker?? Takk skal dere ha : )
k1kk1 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hei Jeg har hørt at Fana medisinske skal være veldig bra. Er der jeg har tenkt å ta brystløft. http://www.fanamedisinske.no/plastisk-kirurgi/brystloeft/ Men jeg gjør det nesten fordi jeg er nødt. Har litt tunge og store bryst som henger mye, og dette gjør jeg har mye vondt i nakken og sånt. Jeg kunne tatt reduksjon, men jeg vil ikke ha arrene uansett kor små de er. Så jeg skal prøve med brystløft. Lenge siden jeg har brukt en bikini overdel nå. De henger sånn at jeg er nødt å ha en badedrakt eller en sports-bh for at de ikke skal falle ut. Og dessuten er jeg nødt å gå med bh, fordi ellers så "hopper" de sånn om jeg beveger meg litt brått og det gjør utrolig ondt! Håper at det vil gå over etter et løft..=)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Hei Jeg har hørt at Fana medisinske skal være veldig bra. Er der jeg har tenkt å ta brystløft. http://www.fanamedisinske.no/plastisk-kirurgi/brystloeft/ Men jeg gjør det nesten fordi jeg er nødt. Har litt tunge og store bryst som henger mye, og dette gjør jeg har mye vondt i nakken og sånt. Jeg kunne tatt reduksjon, men jeg vil ikke ha arrene uansett kor små de er. Så jeg skal prøve med brystløft. Lenge siden jeg har brukt en bikini overdel nå. De henger sånn at jeg er nødt å ha en badedrakt eller en sports-bh for at de ikke skal falle ut. Og dessuten er jeg nødt å gå med bh, fordi ellers så "hopper" de sånn om jeg beveger meg litt brått og det gjør utrolig ondt! Håper at det vil gå over etter et løft..=) Det blir jo omtrent samme arr ved brystløft som ved brystreduksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå