Ce'Nedra Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er på utkikk etter et hverdagsservise. Har hatt ett fra IKEA fram til nå, men synes ikke det er spesielt fint. Har heller ikke funnet noen andre som appellerer til meg. Samler på Gray Pearl som finservise, så vil ha et ganske rimelig til hverdags, som man fint kan putte i oppvaskmaskinen, ikke trenger å være så redd for, og som man får tak i mange deler til. Noen som har tips? Kunne kanskje tenkt meg et hvitt servise, med bittelitt sølv eller grå dekor, men som man ikke blir fort lei. Uansett ikke ett must, bare synes at de helhvite ofte ser litt kjedelige ut.
marthes Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 sjekk ut på www.living.no og www.skeidar.no der har de flere serviser ser jeg. kanskje noe der faller i smak? jeg har arv fra Ikea som hverdag jeg nå men man kan bli litt lei.
Fjellsippa Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Til min store overraskelse fant jeg flere hvite serviser med ulike mønstre på Jernia. Ser nå at de kjører kampanje på dem også. 199 kroner for 4 tallerkener er jo gitt for pengene. Flere typer serveringsfat har de også. Nå skal i hvert fall jeg bytte ut hverdagsserviset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå