Gå til innhold

Spatur


Flying

Anbefalte innlegg

Vi er en jentegjeng som så smått har begynt å prata om å ta en deilig spatur. Noen som har noen tips om hoteller, steder osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er en jentegjeng som så smått har begynt å prata om å ta en deilig spatur. Noen som har noen tips om hoteller, steder osv?

Lurer på det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted som kan være bryet verdt å teste ut er Holmsbu . Har vært der ved et par anledninger og de har noen "Sjøboder" som man kan leie og som er perfekt for jentegjeng på tur. Spaet der er også bra.

En annen mulighet (hvis dere bor på Sør- eller Østlandet) kan være Kragerø.

Holder dere til litt lenger nord i landet så kan kanskje Savalen være et passende sted?

Jeg har vært på alle tre stedene. Alle tre er bra, men tror kanskje jeg likte Savalen aller best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted som kan være bryet verdt å teste ut er Holmsbu . Har vært der ved et par anledninger og de har noen "Sjøboder" som man kan leie og som er perfekt for jentegjeng på tur. Spaet der er også bra.

En annen mulighet (hvis dere bor på Sør- eller Østlandet) kan være Kragerø.

Holder dere til litt lenger nord i landet så kan kanskje Savalen være et passende sted?

Jeg har vært på alle tre stedene. Alle tre er bra, men tror kanskje jeg likte Savalen aller best.

Supert! Tusen takk. Men egentlig kunne vi tenkt oss en tur utenlands. Riga eller noe.. Erfaringer fra der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riga skal være bra har jeg hørt, men jeg ville heller satset på Budapest. Der har de spa omtrent på hvert gatehjørne...og ikke minst er det en fantastisk nydelig by med masse fint å se :) Shoppingen er også veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kommet masser av Spa senter / hotell i Norge etterhvert. Stordalen bygget jo blant annet et på Son for ikke så lenge siden.

Spa Hoteller

Ellers om dere skal utenlands, så er jo Tjekkia det store "Spa Landet".

Uansett, god tur da :) (Sjalu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei venninne som dro til Tallin på jente spa tur. Det var visst utrolig bra og ikke så dyrt. De fløy med Norwegian en søndag morgen og hjem tirsdag ettermiddag. De hadde 2 netter på hotell inkludert frokost og 6 spabehandlinger hver. For dette betalte de totalt 3200 kroner :=). De bestillte alt spearat på nettet men spapakken var på hotellet de bodde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Nettopp kommet hjem fra Tallinn, hatt en kombinert opplevelse, shopping og spatur.

Bodde fire netter på Kalev Spa, et bra hotell som lå sentralt til i byen. Betalte 200 euro for et dobbeltrom disse fire nettene, frokost var inkludert og inngang til en stor vannpark med diverse boblebad og saunaer. I tillegg kan man velge og vrake i behandlinger til en grei pris, tror man også kan bestille spapakker der.

Flyturen kan man få billig med Norwegian, mat og drikke er rimelig og Tallinn er nydelig by også på vinterstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...