Gå til innhold

Athkins, erfaring noen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er nødt å slanke meg, for meg funker det ikke med å bare spise sunt, må ha en diett å følge slavisk for at det skal gå. Vis ikke sklir jeg ut...

Har prøvd grethe rode, men likte det ikke så godt og ikke kom resultatene så godt frem heller!

Erfaringer med Athkins noen? hva er det egentlig det går ut på?

Takker for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

jeg er nødt å slanke meg, for meg funker det ikke med å bare spise sunt, må ha en diett å følge slavisk for at det skal gå. Vis ikke sklir jeg ut...

Har prøvd grethe rode, men likte det ikke så godt og ikke kom resultatene så godt frem heller!

Erfaringer med Athkins noen? hva er det egentlig det går ut på?

Takker for alle svar:-)

Atkins går ut på å kutte ut alt av karbohydrater og sukker. Kun spise proteiner og fett.

Det funker, MEN atkins er ikke en slankekur, det er mer en livsstil. Etterhvert skal du kunne begynne å spise litt karbohydrater og sukker. Men den virker ikke om du bare spiser proteiner og fett, for så å spise slik du gjorde før igjen.

Skaff deg en bok om Atkins eller les mer om det på nettet.

Skrevet

hvis du er NØDT til å gå på diett slik at du ikke sklir ut, hva tror du skjer når du er ferdig med dietten da? ja, at du mest sansynlig sklir ut igjen.

ville ikke få deg til å miste motivasjon, men legg heller om kosten slik at du kan leve med det i mange mange år :)

bit tenna sammen, så er jeg sikker på at du klarer det :)

det finnes jo så masse godt som man kan spise selv om man vil gå ned i vekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...