Gjest :S Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Etter at jeg skiftet batterier i badevekten min (en Soehlne digitalvekt), viser den 8,9 kg som utgangspunkt i stedet for 0 kg! Den starter altså på 8,9 kg og veier derfra. Ellers veier den korrekt, tror jeg. Men det er jo fryktelig irriterende å måtte trekke fra 8,9 kg fra resultatet hele tiden... Har prøvd å saumfare nettet etter bruksanvisninger, men finner ikke noe svar på dette problemet. Har noen tips? Vet dere hva jeg kan prøve å gjøre for å nullstille vekten igjen? På forhånd takk for all hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Ta en ryggsekk og stapp 8,9 liter melk oppi. ?
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Er det varmekabler på badet ditt? Batteridrevne vekter tåler ikke disse gulvene så de vil etterhvert fuske. Det er rett og slett for varmt for dem.
Chanel.No5 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Ta en ryggsekk og stapp 8,9 liter melk oppi. ? Hjelper fordi??? Når vekten starter på 8,9 kilo... =) Starter ikke på -8,9 kilo...
Gjest :S Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Er det varmekabler på badet ditt? Batteridrevne vekter tåler ikke disse gulvene så de vil etterhvert fuske. Det er rett og slett for varmt for dem. Ja, det er for så vidt varmekabler på gulvet. Prøvde å ta ut batteriene, flytte vekten ut fra badet og sette batteriene inn i igjen for noen dager siden, da jeg var inne på samme tanke som deg... Den har stått på soverommet siden. Men fremdeles så starter den på 8,9 kg... Kan varmekablene ha forstyrret vektnåla for alltid da? Det "rare" er at dette skjedde akkurat da jeg skiftet batteriene (for første gang).
Gjest :S Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Ta en ryggsekk og stapp 8,9 liter melk oppi. ? ja, som sagt ovenfor, så er det det jo allerede 8,9 kg for mye! trenger ikke legge til enda mer... ellers takk for tips
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Kan varmekablene ha forstyrret vektnåla for alltid da? Det "rare" er at dette skjedde akkurat da jeg skiftet batteriene (for første gang). Ja dessverre
Annikken Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Skru opp og se hva som er inni? Kanskje det finnes en reset-knapp? Hvem vet... har ikke peiling... men å skru funker noen ganger. Alternativt å hive den i veggen... det er plan B
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå