Shaz Skrevet 8. februar 2009 #1 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Skal klage på en p-bot. Må den betales for å unngå evt. gebyrer før jeg leverer klage, eller skal jeg holde igjen betalingen inntil jeg har fått svar på klagen ? Endret 8. februar 2009 av Shaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starkitten Skrevet 8. februar 2009 #2 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei, vanlig prosedyre er å betale boten og få refundert beløpet hvis klagen blir innvilget. I klagen kan du jo nevne at du ønsker beløpet refundert feks kontonummeret du betalte fra. Jeg fikk nett refundert 1000 kr fra dem, så lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaz Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2009 Takk skal du ha, da gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mil Skrevet 8. februar 2009 #4 Del Skrevet 8. februar 2009 Da jeg ble ilagt en urettmessig bot fra Europark ringte jeg selskapet som krevde inn boten (husker ikke hva de het, men det sto på boten) og ba om utsettelse til klagen min var behandlet. Det godtok de uten problemer, så det kan jo også være verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå