Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vi lurer litt på om vi i ferien skal kjøre nedover fra Oslo, gjennom Sverige og over til København. Noen som har tatt denne turer, og har tips til ruter, smarte ting å gjøre, morsomme ting å se, billige og bra steder å overnatte osb osb?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Samboeren og jeg har kjørt den veien 2 ganger, og syns det er helt greit. Veiene er jo veldig bra, så det går bra radig.

Eneste det koster dere 5-600 kroner å passere begge bruene.

Når vi har tatt den veien, har vi bare stoppet å spist, ikke overnattet eller lignende. Så sånn sett har jeg ikke noen tips å komme med.

Det eneste tipset jeg vil komme med, er å ha nok drikke, cder i bilen som man ikke er lei av, noe å lese på og lignende for selve bilturen.

Skrevet

Hei!

Vi skal selv kjøre den veien i sommer :wink: Jeg har lyst til å stoppe i Malmö. First hotell har kampanje i sommer; bo tre netter etter hverandre på et valgfritt First-hotell - da betaler du bare kr. 449,- for et dobbeltrom inklusive frokostbuffè! Vil du kun overnatte i to netter, koster det kr. 599,- per natt.

Vi kommer nok også til å overnatte i København og Gøteborg samt stoppe i Smøgen for å se oss litt rundt :wink:

Skrevet

Kjører denne turen stadigvekk da jeg bor i Danmark men opprinnelig kommer fra Oslo området. Ville bare si at brua mellom Malmö og København normalt koster 250 kr en vei, men at du kan ta ferje mellom Helsingborg og Helsingør (med HH Ferries vel og merke) til ca 100 kr mindre hver vei. Når det spennende ting å gjøre på veien er jeg vel kanskje ikke den rette å spørre da dette mer er som en transportetappe som bare skal overstås for oss.

Jennifer

Gjest gjest1
Skrevet

Hei Mowgli

Hvor fant du tilbudet til First hotellene?? Det hørtes rimelig interessant ut.

Gjest gjest1
Skrevet

Hei Mowgli

Takk for svar. Fint tenkt med den linken, men jeg fikk den ikke opp.....

Skrevet

Hei gjest1!

Nei det gjorde du nok ikke, det ble en link til vedlegget i min mail.. sorry..

Her er ihvertfall teksten:

Bestill og bo tre netter etter hverandre på et valgfritt First-hotell - da betaler du bare kr. 449,- for et dobbeltrom inklusive frokostbuffè! Velger du å bo hos oss i to netter, koster det kr. 599,- per natt. Og ikke nok med det; - To barn under 16 år bor gratis i rommet. En ekstraseng inngår. Begrenset antall.

Prisene er oppgitt i det enkelte lands valuta og gjelder for et begrenset antall rom i perioden 30/6 - 10/8 2003. ( I Stockholm og København 30/6 - 3/8 2003). Sommertilbudet kan ikke kombineres med andre av våre tilbud.

Først til møllen…..vær rask med å reservere!

Du kan bestille direkte til hotellet ved å oppgi bookingkode ”Email Kampanje”. Mailadresse: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...