Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 till gutta her inne, stemmer det at , når en mann har store føtter å karftige hender, så har dere en stor en mellom beina
Gjest Mann på 43 Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 till gutta her inne, stemmer det at , når en mann har store føtter å karftige hender, så har dere en stor en mellom beina Har kraftige hender men bare 45 i sko. Ser jeg litt nedover så er ikke den av de aller største. Tror nok det er en hoax ja:-)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Det er KUN hender som har betydning her og som sier noe.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 INGEN kroppsdeler annet enn pikken selv avslører størrelsen. Trodde det var en kjent sak.
Soon Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 typen har ganske små hender (og føtter), men stor penis
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 jeg har hørt at at en kan se pikk størlsen på mannen, når en ser på tomeln, er det en liten å tynn tomel, har han en liten å tynn en når en mann har stor å kraftig tommel, har han en stor en. også kan en vist se lengden på den når han har stå, da ser en på tomlen, å legger den bakover mot lillrfinger, så ser en lengden på den når en er stor å klar til jobb hehe, vet ikke om det stemmer jeg, men leste det en plass
Gjest gjest roar Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 stemmer nok det med tomlen ja, å kraftige hender, har jeg også å ganske kraftig tomel, min er 30 cm lang
Gjest gjest lisa Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 da er det nok som dom sier om jenter å, har dem stor mun å kraftige lepper, har dem en stor å open fitte, har dem tynne lepper, så har en en trag fitte
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 er det dumeste jeg har hørt, duster dere der ute
Soon Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Som nevnt tidligere - mannen min har små hender, og ikke stor tommel heller...og har stor penis...så dette er bare en myte!!! Kan dere ikke bare se på utstyret dems først som sist da, istedet for å gruble over hvordan det ser ut ut fra hender og føtter
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Patetisk at man i det hele tatt forsøker å finne ut av dette. Betyr det så mye med penisstørrelse har man virkelig noen problemer med seg selv man bør ta tak i først.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Patetisk at man i det hele tatt forsøker å finne ut av dette. Betyr det så mye med penisstørrelse har man virkelig noen problemer med seg selv man bør ta tak i først. Får som regel greie på det og har ikke problemer med hverken det ene eller andre. Og hender sier alt.
CocoPiaf Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 er nok bare tull det med hendene og føttene ja Kjæresten min har små hender og føtter, så er ganske sikker på at det ikke stemmer. .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå