Gjest Huff Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Noe av det verste/kvalmeste jeg ser er folk som geiper på bilder, og i allefall de som har et belegg av bakterier på tunga. Jeg får helt frysninger! Nå så jeg det nettopp, et festbilde hvor noen jenter gjør peace-tegn og geiper, og samtlige hadde gult/brunt belegg på tunga etter gud vet hva og manglende tann/tungepuss. Dette var på facebook, og det aller verste: De hadde tagget seg selv!! Dette er jo noe som er råekkelt! Alt av makeup og klær og hår kan jo seile sin egen sjø, jeg la ikke merke til hva de hadde på seg engang...blæh. Har sett flere slike bilder, hvor folk tydeligvis ikke er det minste berørt av at de har et grønt belegg på tunga på bilder osv...nei fysj!!!
Gjest Bloodless Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Det er ekkelt, ja! Min tunge er da fin og rød, den. Men så pusser jeg den hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Festbilder kommer gjerne etter noen dl drikke, og da kan man få belegg selv om man er flink til å pusse tennene. Men ja, det er ekkelt.
Gjest Bloodless Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Festbilder kommer gjerne etter noen dl drikke, og da kan man få belegg selv om man er flink til å pusse tennene. Men ja, det er ekkelt. Joda, det er jo sant. Men jeg ville unngått å legge ut bilde av meg selv med belegg på tunga iallefall. Det ser jo ikke veldig deilig ut.
Kamikatze Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hvorfor la de ut bilder med tunga ute da? Var det for å vise fram restene etter karsk og sperm, eller bare demonstrere at de har drukket seg hjernedød? Endret 8. februar 2009 av Kamikatze
Gjest Huff Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor la de ut bilder med tunga ute da? Var det for å vise fram restene etter karsk og sperm, eller bare demonstrere at de har drukket seg hjernedød? Nei var jo sånne klassiske party-pose-bilder, hvor folk ofte synes det gjør seg stå og geipe mot kamera, eller noe i den duren. Det er bare så forbanne ironisk...hvordan de jentene så ut som de hadde brukt timer på badet..og styla seg etter alle kunstens regler, og så ødelegger noe så "lite" alt sammen. Men rent generelt - så er jeg bare overrasket over hvor mange slike bilder det finnes, og hvor mye belegg på tunga folk har. Neida, jeg har ikke fritidsproblemer, men jeg synes dette fortjener kjeft altså, det er bare så fælt.
Veronica88 Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Mange godtar dessverre at det legges ut sånne bilder av dem, fordi vennene blir veldig "men herregud da, alle legger ut dumme bilder av seg selv jo, du må du også, og jeg tar ikke vekk bildene jeg har lagt ut av deg bare fordi du sier det!". Problemet er jo at jo, man skal ta vekk bilder når personen på bildet sier det. Loven er sånn. JEG bestemmer hvor trynet mitt havner hen. Jeg er streng på det der, pene eller stygge bilder, jeg skal ikke ha dem på nett. Men så lenge folk ikke vet/gidder å finne ut så blir mange svært overrasket når jeg f eks sender denne linken: http://www.datatilsynet.no/templates/article____881.aspx og tar da vekk MINE bilder, men spør de alle andre de har tatt bilder av og lagt ut? Nei. Man må krangle med noen også, de tar ikke et hint før f eks facebook plutselig har fjernet bildene for dem.. Så det kan jo være en forklaring på hvorfor folk legger ut ekle bilder av seg selv?
Kamikatze Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Problemet kunne jo vært løst ganske enkelt ved å: a) Børste tunga. b) Ikke stikke den ut i løse lufta, i første omgang. c) Slikke på linsa, slik at belegget umuliggjør fortografering. d) Tatovere drøvelen, for å avlede oppmerksomheten.
mmmSjokolade Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Syns folk bør holde tunga inne i munnen. Er noe av det verste jeg også ser.
Gjest ting Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 ærlig talt, hvor mye selvkontroll tror dere folk har når de er dritings? La nå folk blafre med tungen hvis de synes de er så innmari kule.
Kamikatze Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 ærlig talt, hvor mye selvkontroll tror dere folk har når de er dritings? La nå folk blafre med tungen hvis de synes de er så innmari kule. Det er ingen her som har noe i mot tungeblafring. Det er beleggblafring som plager folk. - Ikke meg, for jeg poster her egentlig bare fordi dere virker som en kul gjeng å henge med...
Mona-Lisa Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Mange ser på det der som noe av "den dumme og ville ungdomstiden" Ser egentlig ikke hva som er så "vilt" med en internettside hvor du må stitte bak skjermen og skrive da men.. Problemet er at når jeg gjør noe som er "vilt og dumt" så dokumenterer jeg ikke hendelsen, spessielt ikke hvis jeg er en 14 år gammel jente. De gjør det vel bare av en grunn: Oppmerksomhet
trønderrock Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Helt enig i at det er stykt med slike bilder. Men hva med disse "trutmunnbildene" unge jenter legger ut for å se sexy ut?? Grøss!! Ikke bare det at det ikke er fint, slik de tror, men de fremstiller seg jo som sexobjekt åpent på nettet, og det er ikke bra når du er 10 - 14 år... (heller ikke eldre, spør du meg.)
Skvaldersjura Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Nei, det gjelder å holde tunga rett i munnen, skal jeg si dere. Og belegg har du på tunga til enhver tid! Tunga blir rød av å slikke på rød kjærlighet på pinne. Det er ganske pent å se på synes jeg. Men en gang så jeg bilde av en elg med tunga hengende ut, etter å ha blitt avlivet. Det var heller grufullt! Så det er litt begge deler med tungebilder da...?
mmmSjokolade Skrevet 11. februar 2009 #15 Skrevet 11. februar 2009 ærlig talt, hvor mye selvkontroll tror dere folk har når de er dritings? La nå folk blafre med tungen hvis de synes de er så innmari kule. Mange klarer å holde tunga inne i kjeften selv om de har drukket. Den ramler ikke ut helt av seg selv. Og mange godt voksne folk syns ennå de er lekre i fylla når tunga stikker ut, og tilogmed er full av mat. Fysj. Skal de nå absolutt ha den tunga ute så stikk den i det minste inn i munnen på noen andre så vi slipper å se den. Ingen er pene med tunga ute, enten de er unge, gamle, fulle eller edru.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå