Gå til innhold

sko dingling

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Bare lurer på om dere jenter vet hvor sexy det er at dere dingler med skoen? Gjør dere det for å skape oppmerksomhet, eller gjør dere det helt ubevisst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter gjør det ofte ubevisst når de liker noen;)

Skrevet
Hvordan "dingler"? :P

Ja, hvordan dingler? :klø:

Skrevet

Tenker han mener å la skoen henge på tærne og vippe litt med den. Sånn man gjerne gjør ubevisst med pumps eller lignende sko når man sitter på en høy barkrakk.

Jeg har faktisk lest mange steder (sexsidene i dameblader o.l.) at det skal virke tiltrekkende på menn, fordi det visstnok skal få dem til å tenke på den kvinnelige orgasmen.

Jeg trodde det var en underbevisst greie da. Og at det bare var tull..

Men får vel begynne å dingle mer med skoene da,hehe

Skrevet

Jeg gjør dette helt ubevisst, og jeg tviler på at underbevisstheten min spiller inn. Jeg gjør ofte dette når jeg er helt alene også, fordi jeg trenger å lufte foten litt da ikke alle dødslekre sko er behagelige å ha på. Men sånn må det nesten være, siden jeg lever etter filosofien at sko skal være fine ikke gode. ;)

Skrevet
Jeg gjør dette helt ubevisst, og jeg tviler på at underbevisstheten min spiller inn. Jeg gjør ofte dette når jeg er helt alene også, fordi jeg trenger å lufte foten litt da ikke alle dødslekre sko er behagelige å ha på. Men sånn må det nesten være, siden jeg lever etter filosofien at sko skal være fine ikke gode. ;)

Ja, mange kvinner gjør det vel bare for å lufte hælen litt!

Jeg mente at det skulle spille på underbevisstheten til menn, at de liksom forbinder det med at dama får orgasme. Artig teori.

Aldri hørt om noen som eksplisitt har uttrykt at det er en sexy ting.

Skrevet

Ikke egentlig så sexy når man tenker på at de lufter sine småsvette føtter? :fnise:

Gjest Gjest31
Skrevet
Ikke egentlig så sexy når man tenker på at de lufter sine småsvette føtter? :fnise:

Jo da. Det er vel akuratt det som er tenningen. Spes i en tynn glisende strømpe. Jamm,kos, spark, sniff = Sprut.!!!

Skrevet
Jo da. Det er vel akuratt det som er tenningen. Spes i en tynn glisende strømpe. Jamm,kos, spark, sniff = Sprut.!!!
Skrevet

Kan virke som det er noe bevisst i dette. Det er ihvertfall en jente greie.

Skrevet

hehe, var faktisk en gutt som la merke til ALT jeg pleide å gjøre med beina, er vel en sånn bein greie det da? x) footfetish x)

Gjest Gjest_Tiger_*
Skrevet

Det er nok flere som synes kvinner som viser bena og dingler med skoen er sexy! Et søk på google på dangling ga 7 millioner treff!

Skrevet
Prøv også Youtube og søk på shoeplay.

Wow! tydeligvis big deal for mange dette! Kanskje noe jenter burde bli mer bevisst på å gjøre? :lur:

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Wow! tydeligvis big deal for mange dette! Kanskje noe jenter burde bli mer bevisst på å gjøre? :lur:

Ja, dette er big deal. Spesielt nå når ute cafe sesongen starter

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Om hun har pene velformede føtter, gjerne ikledd en elegant nylonstrømpe er dette definitivt dritsexy, jeg tenner på det :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...