Gå til innhold

Leading Light Stavanger og septum


Gjest illy

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal til Stavanger om ikke så lenge, og har planer om å ta septum piercing (oksering) hos Leading Light.

Hvilken erfraring har du med dette studioet? (Bra/dårlig, god hygiene, dyktig personale? etc)

Har du noen gang tatt septum piercing her? Hvordan var smerten?

Jeg har hørt mange skrekkhistorier om piercing av brusken/selve neseskilleveggen og piercing for langt ned (dere som vet noe om denne piercingen skjønner sikkert hva jeg mener.) Jeg, etter mye lesing om denne piercingen, vet nøyaktig plassering, men er svært skeptisk av natur, og er derfor redd for at pierceren ikke gjør det.. Selv om jeg vet at de som jobber der er flinke og professjonelle, skulle jeg gjerne likt en bekreftelse på dette, og gjerne noen ord om din erfaring fra dette studioet.

Om du kjenner noen som har tatt piercing her, fortell gjerne hva de sa om studioet!

Håper noen kan fortelle meg noe - jeg har svært lyst på denne piercingen, men vil vite at jeg går til professjonelle, slik at jeg kan ha den i mange år, at den er rett og at jeg ikke får noen unødvendige komplikasjoner.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare dårlig erfaring med leading light her i stavanger dessverre.

Skikkelig dårlig service. Kjenner også flere som har reagert på servicen der.

Jeg vil anbefale deg Solid i stavanger i stedet. God service, erfarne og topp hygiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pus_*

Har bare vært på leading light i sandnes(nabobyen) og blitt piercet(flere ganger) og har vært like fornøyde hver gang,både med service og hygiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står jeg foran et dilemma...

Leading Light eller Solid?

Har ikke vært noen av stedene før, jeg..

Har hørt mye bra om Leading Light, aldri hørt om Solid før.

Arg, jeg hater dilemmaer..

Men sett bortifra servicen på Leading Light, tok de en bra piercing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står jeg foran et dilemma...

Leading Light eller Solid?

Har ikke vært noen av stedene før, jeg..

Har hørt mye bra om Leading Light, aldri hørt om Solid før.

Arg, jeg hater dilemmaer..

Men sett bortifra servicen på Leading Light, tok de en bra piercing?

Da servicen var så dårlig fikk de heller ikke stikke noen kanyler i meg. Har vært der inne (i stavanger) et par ganger etter det men fikk fremdeles ikke noe bedre inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Ok.

Jeg må innrømme at jeg nå vipper mot Solid, etter det du har sagt, og det jeg har fått vite andre steder.

Så de gir et mye bedre inntrykk altså? Jeg var inne på hjemmesiden dems, og så noen flotte septm piercinger.

Jeg har sett på kart på GuleSider (hehe), og det ser ut som om Solid ligger veldig kronglete til.. Jeg ser ingen vei hvor man kommer dit.

Men dette er kanskje bare et synsbedrag?

Det virker som om det ligger vendt inn mot de andre bygningene. Jeg er dårlig til å forklare.

Men det er vel kanskje bare å lete litt til man finner en vei, eller er det faktisk veldig åpenlyst hvor det er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Ok.

Jeg må innrømme at jeg nå vipper mot Solid, etter det du har sagt, og det jeg har fått vite andre steder.

Så de gir et mye bedre inntrykk altså? Jeg var inne på hjemmesiden dems, og så noen flotte septm piercinger.

Jeg har sett på kart på GuleSider (hehe), og det ser ut som om Solid ligger veldig kronglete til.. Jeg ser ingen vei hvor man kommer dit.

Men dette er kanskje bare et synsbedrag?

Det virker som om det ligger vendt inn mot de andre bygningene. Jeg er dårlig til å forklare.

Men det er vel kanskje bare å lete litt til man finner en vei, eller er det faktisk veldig åpenlyst hvor det er? :)

Jeg er veldig dårlig til å forklare men kan prøve ;)

Leading light ligger i en sidegate, solid ligger i sidegaten ved siden av.

Hvis du vet hvor Søvlberget ligger. Og du står rett mot sølvberget skal du gå i gaten til høyre, forbi en butikk som heter Soda, forbi en pub. Så ser du en Session butikk og det er i den lille gaten nedover der solid ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sikkert skjønner, har jeg nå studert kart. Hehe.

Du virker veldig kjent i Stavanger, så jeg drister meg til å begynne med gatenavn.

Går man inn fra Salvågergata eller Steinkargata?

For selve Solid ligger på en måte midt imellom..

Legger ved kartet jeg ser på :)

http://i122.photobucket.com/albums/o268/bo...lette/solid.jpg

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...