Gå til innhold

Hvor lang må en penis være?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er best lengde for en penis?

oppgi svar i cm takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppgi svar i cm takk.

akkurat passe.

Skrevet

20cm lang og 20cm i omkrets (diameter er da 6.5cm)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis jeg hadde kommet ut for noe sånt, hadde jeg løpt som bare fy!!!

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet
Hvis jeg hadde kommet ut for noe sånt, hadde jeg løpt som bare fy!!!

Me too!

Skrevet

klarer 20cm kravet på lengden, (min er rundt 23cm), menne.. seriøst 20cm omkrets? min er max 14cm i omkrets.... har jo just fullt 17år da, menne still.. trur neppe eg klarer 6cm på et år..

Noen som vet om hvordan eg kan utvide den,? uten å ydmykes av noe utstyr, f.eks spesielt mat eller noe.?

Skrevet

En gjest stiller spørsmålet, en gjest svarer at h*n må ha en giga kuk. De som er faste brukere svarer at de hadde blitt redd av en så stor en. Akkurat som 5687 andre tråder her.

Merkelig det der.

Skrevet
En gjest stiller spørsmålet, en gjest svarer at h*n må ha en giga kuk. De som er faste brukere svarer at de hadde blitt redd av en så stor en. Akkurat som 5687 andre tråder her.

Merkelig det der.

Enig!

Jeg vil ha en pikk som sitter på mannen jeg vil ha jeg :) Så storkrevende er jeg..

Skrevet
klarer 20cm kravet på lengden, (min er rundt 23cm), menne.. seriøst 20cm omkrets? min er max 14cm i omkrets.... har jo just fullt 17år da, menne still.. trur neppe eg klarer 6cm på et år..

Hørtes vel tynn ut. Damene liker en skikkelig batong vettu :jepp:

Skrevet

oppgi svar i cm takk.

Jo mer å ta i, jo mer og vær gla' i.

Neida - størrelsen er ikke det viktigste her i verden. Er noe som heter personlighet også, har hørt rykter om at den spiller en stor rolle.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Neida - størrelsen er ikke det viktigste her i verden. Er noe som heter personlighet også, har hørt rykter om at den spiller en stor rolle.

pfff. De fleste damene vil uansett ha seg en skikkelig feit kuk som primærvalg. De elsker å få en skikkelig fylling og de liker den "misbrukte" fitte følelsen etterpå. Jo mer kalvbeint etterpå, jo bedre. Nå må jeg også si at senere i livet når de begynner å få fitteproblemer med sårhet/sopp/osv så ønsker de gjerne seg en litt mindre enn.

Bare innrøm dette damer. Ingenting er bedre enn en skikkelig kuk som kan virkelig pløye åkeren, hehe.

Gjest Sandbekken
Skrevet
pfff. De fleste damene vil uansett ha seg en skikkelig feit kuk som primærvalg. De elsker å få en skikkelig fylling og de liker den "misbrukte" fitte følelsen etterpå. Jo mer kalvbeint etterpå, jo bedre. Nå må jeg også si at senere i livet når de begynner å få fitteproblemer med sårhet/sopp/osv så ønsker de gjerne seg en litt mindre enn.

Bare innrøm dette damer. Ingenting er bedre enn en skikkelig kuk som kan virkelig pløye åkeren, hehe.

"Fitteproblemer" som sårhet og sopp trenger ikke komme av pulings med stor kuk. Det kan komme ved bruk av hvilken som helst kuk...

Ehm.. var du sarkastisk kansje? :P

Skrevet

Størst mulig: lang, tykk, glatt, rett og ingen store blodårer eller knoter/rugler/rynker.

Skrevet
Størst mulig: lang, tykk, glatt, rett og ingen store blodårer eller knoter/rugler/rynker.

en ruglete kuk med blodårer er ganske normalt. Sikker på at det ikke er en glatt XXL dildo du spesifiserte ?

Ellers er jo musa på damene ganske slafsete så en ruglete kuk kan da ikke bety noe så lenge den er stor nok til å denge dama med :hakeslepp:

Skrevet

Nope. En elsker av meg hadde en med skikkelig bøy på. En fyd for g-punktet. Savner den ja.

Gjest Gjest_Sugar_*
Skrevet
diameter og, plz..

25 cm er for langt. 10 cm i diameter hadde vært dritfett, men det finnes vel ikke blant menneskehanner. Pikkstørrelse kan man ikke gjøre noe med, så det er bare å "gilla läget". Finn damer som liker din størrelse, og glem resten.

Skrevet

Så lang at den ser naturlig ut på mannen. er ikke så keen på skikkelig store, da jeg er veldig lita..

Min sambo har akkurat passe :) cirka 15 cm tror jeg(?)

Gjest Eurodice
Skrevet
25 cm er for langt. 10 cm i diameter hadde vært dritfett, men det finnes vel ikke blant menneskehanner. Pikkstørrelse kan man ikke gjøre noe med, så det er bare å "gilla läget". Finn damer som liker din størrelse, og glem resten.

Du kan da ikke mene dette alvorlig? Jeg kan ikke skjønne at det kan være mulig å få noe sånt inni seg om underlivet er aldri så elastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...