Gå til innhold

BV

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Jeg mistenker at jeg har BV. Jeg har nettopp gått på Dalacin i 3 dager, og går nå på melkesyretabletter. Jeg synes forsatt det lukter av utfloden min, men kanskje jeg bare er paranoid. Synes det lukter syrlig, og er tynn utflod.

Men! Er det slik med BV at man kan lukte det om man tar utfloden på fingrene? For da lukter jeg ingenting.

Kanskje det da er truseinnlegget som gjør at det lukter litt ekstra?

Min samboer sa han klødde litt på penis, men vi hadde mye sex, så kanskje en sammenheng med det istedet?

Jeg klør ikke ellernoe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg mistenker at jeg har BV. Jeg har nettopp gått på Dalacin i 3 dager, og går nå på melkesyretabletter. Jeg synes forsatt det lukter av utfloden min, men kanskje jeg bare er paranoid. Synes det lukter syrlig, og er tynn utflod.

Men! Er det slik med BV at man kan lukte det om man tar utfloden på fingrene? For da lukter jeg ingenting.

Min samboer sa han klødde litt på penis, men vi hadde mye sex, så kanskje en sammenheng med det istedet?

Jeg klør ikke ellernoe.

Hva er BV??

mulig jeg er helt fjern nå...

Gjest Gjest_hallo_*
Skrevet

Hehe, kom ikke på det selv, jeg tenkte: Lukter barnevernet?

Men BV er nok bakteriell vaginose. Det er mest vanlig at man får soppinfeskjon når man går på antibiotika. Jeg vet dessverre ikke noe om forskjellene mellom disse to, selv om jeg mistenker å ha hatt begge flere ganger.

Bakteriell vaginose er som regel grå utflod, "fiskelukt" men alltid ikke lukt + kan svi eller klø.

Soppinfeksjon i skjeden er som regel hvit utflod, luktfri + kan svi eller klø.

Jeg skjønner ikke helt forskjellen, men hos meg har det ikke vært store plagene, og har som regel forsvunnet av seg selv etter få dager, så jeg har ikke orket å forstå forskjell heller.

Skrevet

Hehe, okey.. :-)

Trodde også først d var noe med barnevernet...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei!

Jeg klør ikke ellernoe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...