Gå til innhold

Skademeldingsskjema


Crow Jane

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg leter etter den enkleste måten å få tak i et skademeldingsskjema på. Jeg har ingen liggende i hanskerommet og med all den snøen som har kommet her på Østlandet nå, så er vel det lite lurt.

Regnet med at forsikringsselskapet mitt kunne hjelpe, men jeg har Gjensidige og de har begynt med online skademelding. Lite hjelp i det når man står der midt i krasjet, liksom.

Regner med at jeg kan kjøre innom både det ene og det andre kontoret for å få tak i, men jeg leter altså etter online bestilling av gamle gjennomslagsskjemaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får/får kjøpe på naf, de fleste verksteder og mange bensinstasjoner. Søk på skademelding her, så popper det opp mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ingen mulighet for å bestille sånt "fra sofaen" altså? Søkte på skademelding her, men da kom det bare opp poster fra folk som hadde krasjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre forsikringsselskaper har. Det går kanskje an å bestille fra et som har på nett; if, foreksempel?

Du får sikkert tilsent sjema fra gjensidige også, hvis du ringer.

Tror ikke de er kjipe om du ringer, og spør om de kan sende. Ikke sikkert de sjekker om du er kunde en gang? Kanskje du bare sjekker servicenivået før du vurderer å bli det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...