Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt noen behandlinger ved Medisinsk hudklinikk på Hamar?

Jeg er interessert i om dere syntes klinikken og de ansatte virket profesjonelle og om de hadde erfaring i behandlingene de utførte og om behandlingene virket.

Ellers fortell om service, pris osv.

Synes personlig hjemmesidene virker noe uproffe, særlig med den reklamen om Voss vann...

http://www.medisinsk-hudklinikk.no/

• 5 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medisinsk hudklinikk på Hamar er veldig profesjonelle. Jeg har alltid vært fornøyd hos dem(Restylane-behandling).

Anonymous poster hash: d2806...6e5
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Til deg som bruker masse tid på å sverte alle, du høres ut som en desperat konkurent uten særlig hell med egen bedrift.

Har brukt klinikken i mange år og er kjempe fornøyd med behandlingene, kjenner overhode ikke igjen "oppgulpet" ditt. Sier bare stakkars.......

Anonymous poster hash: ea606...173

AnonymBruker
Skrevet

Til deg som bruker masse tid på å sverte alle, du høres ut som en desperat konkurent uten særlig hell med egen bedrift.

Har brukt klinikken i mange år og er kjempe fornøyd med behandlingene, kjenner overhode ikke igjen "oppgulpet" ditt. Sier bare stakkars.......

Hvilke behandlinger har du fått? :)

Anonymous poster hash: fa1c0...d98

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke behandlinger har du fått? :)Anonymous poster hash: fa1c0...d98

Botox, restylane og coolsculpting - både lege og behandler var fantastiske og veldig opptatt av meg - kan annbefales.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke igjen din beskrivelse, jeg har hatt lege hver gang jeg har vært der, har benyttet klinikken i lange tider uten problem. Ser også at du er samme sytekoppen som skrev tidligere.

Benytet tidligere en lege til samme behandling, han var jeg ikke fornøyd med, sjekket med flere og ble anbefalt Klinikken og Sissel. Etter de undersøkelser jeg foretok er hun en av 17 spesialister og på FB har hun har vært mnd behandler hos Restylane.

Om du ikke har vært fornøyd, så er jo det trist - men jeg og mine venner har ikke annet enn positive erfaringer i fra klinikken, flere av disse brukte tidligere leger i Oslo uten at de har vært fornøyd så her er ikke det du hevder nødvendigvis riktig.

Ser også at du er samme person som har liret av deg en masse tidligere, ser ut som om du driver i samme bransje, men ikke har lykkes helt, skulle ikke forundre meg om du er lege? Om mine anntagelser stemmer, vil du tjene mere på å fokusere på egne pasienter og ikke kalle oss som har valgt å gå til denne klinikken for "dumme" - indirekte gjør du nettopp dette!

Er fornøyd og kommer til å bruke klinikken videre, det sier også mine venner........

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ryddet for injurier.

Phaedra,adm

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil på det STERKESTE fraråde noen å bruke denne klinikken! Coolsculpting ga meg et smerte-helvete i 2-3 uker(morfin ble gitt til smertelindring), og følelsene i det behandlede området er ennå ikke kommet tilbake. Fastlegen sier det kan være en permanent nerveskade, og at følelsen i huden ikke vil vende tilbake. Wennes klinikken mener nå at «• Nummenhet i huden første uke etter behandling». er endret til 1 år etter behandling (om jeg er heldig). Her gjennomføres alt på EGET ANSVAR.. Hva angår resultatet er jeg fremdeles hoven, og "større" enn før behandlingen. Dette selv om jeg er 3 kg lettere nå 9 uker etter.

Anonymous poster hash: 5f2cd...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...