brunetta_23 Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg har noen småe lepper som jeg er ikke fornøyd med i det hele tatt, har sprøytet inn restylane som varer 1 6-12 mndr i 2 år nå, men problemet er at det går ut igjen, i tillegg blir det ganske dyrt... Men jeg har hørt om noe annet som heter Aquamid som er da livsvarig, har lest en del om det, den har vært vellykket i markedet i 12 år nå. Men likevel, er jeg litt usikker selv om jeg brenner for å ta denne behandlingen likevel. Er det noen som har vært borti det, koplikasjoner? kløing? smerter? infeksjoner eller andre ting? Har lest gjennom denne linken http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=372916 som utgir en del forklaring rundt aquamid, til deg som oxo har dette i tankene Endret 7. februar 2009 av brunetta_23
Ce'Nedra Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Bumper opp denne, jeg. Hadde egentlig planer om å prøve Restylane, men virker så unødvendig siden det forsvinner så fort. Har egentlig bare planer om overleppen, bare for å få leppene like. Synes det er så stor forskjell på overleppe og underleppe slik det er nå. Går det an å bare ta i den ene? Eller vil det fortsatt se ulikt ut? Noen som har prøvd og er fornøyd? Eller misfornøyde?
Ce'Nedra Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Lurer også på om noen har erfaringer å dele rundt Christiania Park Klinikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå