Gå til innhold

Aquamids komplikasjoner? Erfaringer?


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har noen småe lepper som jeg er ikke fornøyd med i det hele tatt, har sprøytet inn restylane som varer 1 6-12 mndr i 2 år nå, men problemet er at det går ut igjen, i tillegg blir det ganske dyrt...

Men jeg har hørt om noe annet som heter Aquamid som er da livsvarig, har lest en del om det, den har vært vellykket i markedet i 12 år nå. Men likevel, er jeg litt usikker selv om jeg brenner for å ta denne behandlingen likevel.

Er det noen som har vært borti det, koplikasjoner? kløing? smerter? infeksjoner eller andre ting?

Har lest gjennom denne linken http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=372916 som utgir en del forklaring rundt aquamid, til deg som oxo har dette i tankene

Endret av brunetta_23
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumper opp denne, jeg. Hadde egentlig planer om å prøve Restylane, men virker så unødvendig siden det forsvinner så fort. Har egentlig bare planer om overleppen, bare for å få leppene like. Synes det er så stor forskjell på overleppe og underleppe slik det er nå.

Går det an å bare ta i den ene? Eller vil det fortsatt se ulikt ut? Noen som har prøvd og er fornøyd? Eller misfornøyde?

Skrevet

Lurer også på om noen har erfaringer å dele rundt Christiania Park Klinikk.

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...