Gjest Tiit Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Trodde aldri jeg skulle tenke dette, at ei brud var stygg. Jeg som alltid gråter av rørelse over hvor vakre de er, uansett hvem det er som gifter jeg. Jeg har faktisk sett ei brud som var stygg. Det er trist men sant. Skal ikke gå i detaljer, men håret f.eks. var dratt stramt tilbake i en "oppsats", og ansiktet var egentlig blitt ganske ugjenkjennelig i forhold til normalen. Hun hadde for mørk sminke, og det var også uvanlig (hun hadde vært på brudesalong..) til henne å være. Hun så rett og slett gammel ut! Og kjolen!! En skikkelig bløtkakekjole som jeg tror hun må ha lånt fra noen som giftet seg for minst 10 år siden. Men det verste var at hun så så alvorlig og tragisk ut. Nesten begravelsesmimikk over den bruden.... uff... Hun var sikkert bare nervøs, men likevel. Kan vel ikke være SÅ fælt å gifte seg.... Har noen av dere sett ei stygg brud?
Lisemor Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Kjolen er jo bare smak og behag. Sminken er det jo synd at de fikk så altfor mørk. Viktigste er at bruden selv likte resultatet og var fornøyd. Smaken er som baken og godt er det.
Augustbrud02 Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Jeg synes ikke man kan/bør si at noen er stygge uansett jeg da, uavhengig om man er brud eller om det er en vanlig hverdag. Jeg har aldri sett en stygg brud nei. For meg har alle bruder en spesiell glød og sjarm over seg, uansett om de har fin kjole eller for mye sminke. Jeg har sett bruder der jeg selv aldri ville valgt kjolen de hadde på seg, men dette er jo smak og behag. Så lenge hun er fornøyd med kjolen sin, så er alt som det skal være og da spiller det ingen rolle om jeg ikke liker den. Når det gjelder sminke har jeg også sett bruder jeg synes er altfor mye sminken. Synes ofte det er en tendens at de får for mye brunt i ansiktet og at de naturlige trekkene forsvinner litt. Men de blir da ikke stygge av den grunn? Allikevel ville jeg aldri ha hatt sånn sminke... Men igjen, så lenge de selv er fornøyd, er alt som det skal være.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Jeg har sett bruder som rett og slett var sminket "til døde". Det var ikke pent, men jeg tror ikke jeg får meg til å si at en brud er stygg uansett. Men klart, hvis hun ikke utstråler noen glede eller lykke... Tror likvel det ville være mer trist enn stykt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Nei, men så ei vulgær brud i helgen med kjempeutrigning og det syntes jeg var helt feil i et kirkebryllup! Forresten, kameraten til min samboer giftet seg for 2 år siden, ei frodig jente for å si det mildt som hadde valgt en upassende kjole som gjorde henne enorm på dagen og stakkars brudgommen forsvant helt ved siden av henne. Men stygg var hun vel ikke, mer komisk.
Augustbrud02 Skrevet 1. juli 2003 #6 Skrevet 1. juli 2003 Nei, men så ei vulgær brud i helgen med kjempeutrigning og det syntes jeg var helt feil i et kirkebryllup! Akkurat det synes ikke jeg heller er noe fint. Ikke kjoler der man får pupper som nesten hopper ut heller.
Gjest Tex Skrevet 1. juli 2003 #8 Skrevet 1. juli 2003 Tror ikke det finnes STYGGE bruder men jeg tror det finnes mange uheldige.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå