Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hvor sundt er egnetlig havregrøt`? Alle sier det er så sundt,men er folkene friskere, lever lengre? Er det et bra slankemiddel. jeg har kanel på, og bittelillibitte sukker. Av og til må jeg bare ha smørøye på. ja, lettsmør,vita Synes det er godt, og tar gjerne det en kveld, istedenfor en skive Er det anbefalt som slankekost
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hvor sundt er egnetlig havregrøt`? Alle sier det er så sundt,men er folkene friskere, lever lengre? Er det et bra slankemiddel. jeg har kanel på, og bittelillibitte sukker. Av og til må jeg bare ha smørøye på. ja, lettsmør,vita Synes det er godt, og tar gjerne det en kveld, istedenfor en skive Er det anbefalt som slankekost Slankemiddel? Mat blir heldigvis aldri slankemiddel. Mat er næring. Havregrøt er sunt, særlig uten smør og sukker. Innvirkning på levealder har det derimot ikke. Det er da ikke noe magisk med havregrøt. Det er en grøt av havregryn.
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Det er vel mengden havregrøt man spiser som avgjør om det blir slankemat eller ikke. Havregryn inneholder masse næring, men også masse karbohydrater.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå