Gå til innhold

Blir ikke ordentlig kåt..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Jeg lurer litt;

Jeg blir ikke ordentlig kåt når jeg har hatt guttekjærester, noen har jeg selvfølgelig blitt mer tent av,men ikke ordentlig kåt.

Ikke så kåt at det går for meg fort, eller blir ordentlig våt der nede.

Jeg har alltid hatt en fantasi om jenter, å ha sex med samme kjønn, kunne tilog med sett for meg et forhold med den rette jenta (hvis jeg hadde vært sterk nok til å ta det steget)

Det er ikke alle jenter jeg klarer å tenke sånn om, men det har vært noen jenter som virkelig har tent meg og som jeg absolutt kunne tenkt meg å være nær! Kose med, ligge naken inntil, kysse, slikke på, fingre, få orgasme med osv..

Dette har vært min "hemmelige" tanke og ingen vet at jeg har disse lystene.

Lystene har bare blitt sterkere og sterkere jo eldre jeg blir. Er i slutten av 20 årene nå. Er en feminin jente, og de jentene jeg har tenkt slike tanker om er absolutt ikke gutte-jenter, mer feminine jenter men samtidig er tøffe og selvsikkre.

Det at jeg ikke blir ordentlig kåt av gutter, kan det komme av at jeg egentlig er lesbisk? litt små stressa over det hele.

Blir veldig forvirret av dette :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg lurer litt;

Jeg blir ikke ordentlig kåt når jeg har hatt guttekjærester, noen har jeg selvfølgelig blitt mer tent av,men ikke ordentlig kåt.

Ikke så kåt at det går for meg fort, eller blir ordentlig våt der nede.

Jeg har alltid hatt en fantasi om jenter, å ha sex med samme kjønn, kunne tilog med sett for meg et forhold med den rette jenta (hvis jeg hadde vært sterk nok til å ta det steget)

Det er ikke alle jenter jeg klarer å tenke sånn om, men det har vært noen jenter som virkelig har tent meg og som jeg absolutt kunne tenkt meg å være nær! Kose med, ligge naken inntil, kysse, slikke på, fingre, få orgasme med osv..

Dette har vært min "hemmelige" tanke og ingen vet at jeg har disse lystene.

Lystene har bare blitt sterkere og sterkere jo eldre jeg blir. Er i slutten av 20 årene nå. Er en feminin jente, og de jentene jeg har tenkt slike tanker om er absolutt ikke gutte-jenter, mer feminine jenter men samtidig er tøffe og selvsikkre.

Det at jeg ikke blir ordentlig kåt av gutter, kan det komme av at jeg egentlig er lesbisk? litt små stressa over det hele.

Blir veldig forvirret av dette :sjenert:

Syns du skal prøve jenter også - siden du tenker på jenter .Kan godt hende mannfolk er turn off for deg som du selv sier . Er helt ufarlig å prøve - så hvorfor ikke .Blir du å savne pikk hos jente- sexpartnere tror du ? Hvis ikke så er du nok litt lesbisk tror jeg .Har hørt enkelte lesbiske jenter sier de har en form for aversjon mot pikk rett og slett -så liker de ikke pikk ,men prøver å pine seg igjennom noen misslykkede samleier før de finner ut at de er lesbiske og forlater mannen til fordel for en annen kvinne . Mange av de kvinnene har levd i hetrofile forhold i mange år og har barn før de bryter ut av det og erkjenner at menn er ingenting for dem likevel .Hvis du har det bedre psykisk og fysisk sammens med andre kvinner som er lesbiske -så bør du satse på det som gjør at du føler deg lykkelig og deg selv . Ikke bry deg om hva andre måtte mene . Vær tøff nok å ta egne valg . Du må leve ditt liv - akkurat som andre har nok med sitt . I dag er toleransen ovenfor lesbiske veldig bra . Så skulle ikke være noe problem å teste kvinner ut også ! Uansett - folk tror sikkert dere bare er veninner . Folk skuler nok mer på gutter som henger mye sammen dag og natt ... Så tror det er enklere å være lesbisk enn homofil . Mer aksept for lesber kanskje ? På mange områder finner du nok fordeler også med kvinner . F.eks begge er like huslige av seg , tar like mye ansvar i hjemmet og deler arbeidet mer likestilt enn i mange hetrofile forhold .Hvor ( mange ) menn er late og overlater allt husarbeid og ansvar for hjemmet til kjerringa . Jeg vil ikke si hetrofile par er særlig likestilte . Mye ( ubetalt ) drittarbeid eks husarbeid / handling av matvarer osv skyver mannen over på kvinnen . Mens han selv ligger på sofa å drar seg etc og gir F i allt hjemme - bortsett fra sin jobb hvor han får betalt for allt han gjør . På mange måter har nok lesber et bedre samarbeid og er mer likestilte enn hetrofile par . Så kanskje vil du overhodet ikke savne en mann etter å ha erfart fordeler med å være lesbisk . Uansett hva du er - som lesbisk kan du gjøre akkurat som du vil - også få barn via kunstig befruktning . Så ærlig talt - en mann er ikke noe alle kvinner MÅ HA . Er ingen plikt å velge menn - kunn forde det oppfattes som mest " normalt " . Mange menn er drittsekker og behandler kvinner med liten respekt og dårlig generelt . Dette slipper du i hvertfall unna som lesbisk .Hadde det ikke vært for at jeg ikke tenner på kvinner desverre - så ville jeg gjerne prøvd en kvinne som samboer . Men desverre - jeg er bare ikke lesbisk . Så kan jo ikke akkurat tvinge meg selv til å like damer son sett . Men jeg har mange gang misunt lesbiske og tenkt at de nok har det EMOSJONELT veldig bra sammen og forstår hverandre mye bedre enn hetrofile par . Da kvinner er mer like emosjonelt og følelsesmessig - og dermed kanskje lettere samarbeider og støtter hverandre - kontra hetrofile . Go for girls - du tenker jo på jenter sexuelt - da er det ingen vits å date menn du uansett ikke har så lyst på . Kunn forde dette er den eneste fullverdige leveformen som er RIKTIG og AKSEPTERT av samfunnet . Gi F i hva du er indoktrinert med og oppdratt til å tro er riktig - å ta heller dine egne valg . I dag er ingenting tabu uansett . Det aller meste blir AKSEPTERT - med mindre du jobber som PREST .. he he Men du er ikke prest - så da står du fri til å velge levesett som du vil .

Skrevet

Helt enig med personen over, gi faen og prøv deg fram. En ting du kan gjøre er å ta deg en helg i en annen by, stikk på byen, finn ei dame du føler at ser på deg på rett måte også og ta mot til deg (ikke vær for full), og få henne med på hotellrommet. Da vet ingen i din hjemby noen ting! Vet selv om nære venner som ønsker seg vekk fra hjembyen etter de som fram pga rykter og møkk som ødelegger så mye..

Og ja, selvfølgelig blir du ikke kåt når du ikke blir tent. enkelt og greit. Om det ikke er noe annet som holder deg igjen (beskjedenhet? tror at du ikke er god nok? vansker med sex og nær kroppskontakt?), så kan det godt være at du roter med feil kjønn. Noen er bare sånn! Enkelt og greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...