Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg vet at dette temaet har blitt tatt opp tuuuusen ganger, men jeg spør likevel igjen:

Er det noen måte å få større bryster på, uten å ta kirurgisk inngrep?

Treningsmåte?

Noe spesielt man kan spise? [Noen typer fett som er bedre enn andre feks?]

Jeg er bare 17 år, så det er sikkert mange som mener at dette kan forandre seg med alderen. Men ærlig talt, hvor stor er sjansen for at jeg skal få større bryster nå når jeg har hatt samme størrelse siden jeg var 13 år gammel?

Jeg har ikke lyst til å bruke mange tusen kroner på silikoninnlegg. Et kirurgisk inngrep er jo såpass alvorlig i seg selv at jeg ikke har lyst til å legge meg under kniven med mindre jeg MÅ.

Det hadde vært kjempefint med gode råd, tips osv :)

Endret av Ethereal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du legger på deg vil nok brystene bli noe større, men det er kanskje ikke ønskelig?

Tror ikke trening vil gjøre dem større, heller mindre.

Selv sliter jeg med store bryster. Liker dem ikke i det hele tatt, og faktisk kunne jeg tenkt meg nokså små bryst. Forsøker å se om trening hjelper litt, viss ikke blir det søknad om operasjon.

Huff nei, nå sporet jeg av her.

Skrevet

Jeg er rimelig sikker paa at jeg har stoerre bryster naa enn da jeg var 17.

Stoerrelsen varierer med vekt, ja, men paa meg ikke noe mer enn en cupstoerrelse mellom hoyeste og laveste vekt i voksen alder (med 15-20 kilos forskjell).

Skrevet

p-piller hjelper faktisk litt..

jeg har gått opp i cup str. etter jeg begynte på p-pillen etter jeg hadde sluttet en gang før på pillen.

Gjest strykebrett
Skrevet

Hvis det er noen trøst så vokste faktisk puppene mine en god del etter at jeg ble 18 år, uten at resten av kroppen ble noe større. Så det kan jo skje med deg og :)

Gjest Christabelle
Skrevet

Mine har ikke vokst siden jeg fikk de :/ Har heller ikke merket forskjell da jeg begynte på p-pillen. Alle damene i min familie har små bryster, så jeg er nok født slik . Men se positivt på det; de kommer jo ikke til å henge :-)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Mine har ikke vokst siden jeg fikk de :/ Har heller ikke merket forskjell da jeg begynte på p-pillen. Alle damene i min familie har små bryster, så jeg er nok født slik . Men se positivt på det; de kommer jo ikke til å henge :-)

Etter man har fått barn kan de lett gjøre det jo.

Jeg har også små pupper, men p-piller gjør ikke mine større. Det hjelper heler ikke å legge på seg, for fettet legger seg på feil sted, og selv om puppene blir større, så blir jo også resten av kroppen ennå større, så puppene ser bare mindre ut. Tror de som har store pupper fra før legger på seg mer på puppene.

Skrevet

Her hjelper ikke p-piller og få barn gjorde de bare mindre, så jeg har mindre pupper nå enn da jeg var 14 år. Å legge på seg hjelper litt, men vil jo ikke være tykk bare for å ha normal str pupper.

Gjest Gjest igjen
Skrevet

ja, Jasmine var det jeg og gikk på. Det var først etter jeg hadde begynt på pillen igjen, at størrelsen gikk opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...