AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #221 Del Skrevet 20. april 2011 Bihulebetennelse Sprengte så voldsomt i pannen/neseroten at jeg følte for å svime av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. april 2011 #222 Del Skrevet 20. april 2011 Tror det må være menssmerter. De få gangene de har vært virkelig ille har jeg kastet opp av smerten før jeg har endt opp i fosterstilling på gulvet. Et par ganger har jeg tenkt "dette KAN ikke være verre enn å føde!", men jeg regner med jeg vil endre mening... Etter å ha lest denne tråden anser jeg meg som heldig hittil i livet, når det gjelder smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 20. april 2011 #223 Del Skrevet 20. april 2011 UVIen jeg fikk på søndag! Jeg gikk til legevakta på mandag, og han ble sjokkert over hvor mye rødfargen på håret mitt lignet på urinprøven, og jeg farger mitt i caddilac red fra asalong! Hahah! Jeg lå og skreik på gulvet og slo hodet i veggen og vrælte hver gang jeg tisset, overrasket at noe gjorde så JÆVLIG vondt at jeg ikke engang kunne stille meg inn på masochistmode og lure meg selv til å tro det var godt! Hurra for trimetopininonoana eller hva enn de kaller det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 20. april 2011 #224 Del Skrevet 20. april 2011 Psykisk smerte. Ingen over, ingen ved siden. Fysisk vil jeg si at UVI og ørebetennelse ligger høyt på lista. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. april 2011 #225 Del Skrevet 20. april 2011 Verste smerten jeg har hatt er absolutt et katastrofesnitt i uke 34. Ungen måtte ut kjapt, de sattee bedøvelse, men måtte bare begynne å skjære henne ut før den virket. Vet ikke helt enda om jeg var nærmest bevisstløs av smerte eller blodtap... (normalt sett ved katasrofesnitt gir de full narkose, men jeg hadde mistet så mye blod at de kunne ikke pga det ville ha gått "den gale veien" med meg..). Så epidural og keisersnitt før full virkning er ikke noe behagelig... Jeg har og født normalt, kan ikke sammenlignes. Har og hatt nyrebekkenbetennelse, knekte bein, sydd en kuttskade uten bedøvelse i hodet, men ingenting overgår keisersnittet... Blir det flere barn så håper jeg på å føde vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #226 Del Skrevet 20. april 2011 UVIen jeg fikk på søndag! Jeg gikk til legevakta på mandag, og han ble sjokkert over hvor mye rødfargen på håret mitt lignet på urinprøven, og jeg farger mitt i caddilac red fra asalong! Hahah! Jeg lå og skreik på gulvet og slo hodet i veggen og vrælte hver gang jeg tisset, overrasket at noe gjorde så JÆVLIG vondt at jeg ikke engang kunne stille meg inn på masochistmode og lure meg selv til å tro det var godt! Hurra for trimetopininonoana eller hva enn de kaller det ;D trimetropinsulfa...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 20. april 2011 #227 Del Skrevet 20. april 2011 minus sulfa Der har vi det! Åh, jeg er så glad de hjelper! Tisset smiler på vei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. april 2011 #228 Del Skrevet 20. april 2011 Clusterhodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #229 Del Skrevet 20. april 2011 minus sulfa Der har vi det! Åh, jeg er så glad de hjelper! Tisset smiler på vei ut! Med mindre en er allergisk mot penicilin så får en et sulfapreperat mot UVI....så det er nok det du har fått:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #230 Del Skrevet 20. april 2011 Hmm.. Flere ting, men noen av dem: Indre blødninger i magen. Kastet opp blod og havnet i koma. Forferdelig vondt, og sliter den dag i dag med mageproblemer. Ved siden av dette sliter jeg med migrene - noen ganger så ille at jeg ligger å kaster opp av smertene og det kan vare i flere dager. Ille vondt! Ved siden av dette har jeg brukket mange ben.. vondeste må ha vært 2 ribbein på ene siden og 3 på andre - samtidig. Ved siden av dette var det rimelig vondt når jeg skulle ta av gipsen på ankelen/leggen en av gangene og de skjærte meg rett inn i foten 3 ganger. Har ikke født noe barn enda, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #231 Del Skrevet 20. april 2011 Fødsel, uten sidestykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happychilli Skrevet 21. april 2011 #232 Del Skrevet 21. april 2011 Vondeste må være de migreneanfallene der jeg går i sirkel i stua og hyler og gråter! da er jeg helt borte av smerter. Andre ting som også har vært grusomt: krasje med bil når jeg selv kjørte moped, havne i bAkken med kneet først på mopeden,ørebetennelse,uvi,er arvelig belastet når det kommer til alvorlig vonde menssmerter- men- migrenen overgår alt jeg har hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. april 2011 #233 Del Skrevet 21. april 2011 Ryggsmerter. De kan bli så ille at hele ryggen låser seg i en eneste stor klump av kramper og smerte. Skikkelig ille. Åja, og så rev jeg skulderen av ledd en gang. Da jeg hørte lyden, tenkte jeg at dette kom til å gjøre helvetes vondt, selv om jeg ikke kjente noe der og da. Men et sekund eller så senere fikk jeg rett. Når det smeller og spraker i leddet, er det aldri noe godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #234 Del Skrevet 21. april 2011 Clusterhodepine. Av alle postene jeg har lest i denne tråden er det deg jeg syns mest synd på. Clusterhodepine er noe av det jævligste et menneske kan oppleve. Det er 10 ganger sterkere enn sterk migrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 21. april 2011 #235 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg hadde en grusom hodepine noen netter på rad.. ja det kom bare på nettene av en eller annen grunn. Legen min fant ut at det var migrene og at det kom av stive nakkemuskler... Det var så vanvittig vondt at det gjorde et sterkt inntrykk på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #236 Del Skrevet 21. april 2011 Ryggsmerter under influensa, jeg fikk ikke sove på flere døgn på grunn av den intense smerten fra ryggen, ingen liggestillinger var behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 21. april 2011 #237 Del Skrevet 21. april 2011 Cluster-hodepineanfall. Eller selvmordshodepine som det også kalles, rett og slett fordi den smerten er så sinnsyk jæv... at mange til slutt velger å ta livet sitt fremfor å leve med kroniske anfall. Det er visstnok minst ti ganger sterkere enn migrene. Og det finnes ikke medisiner som tar smertene. Husker at jeg fikk morfin uten at det hjalp. Ville heller ha valgt å føde 15 ganger etter hverandre uten bedøvelse enn å ha det der. Heldigvis hadde jeg det ikke kronisk. Men gud som jeg synes syns på de få menneskene som har denne diagnosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. april 2011 #238 Del Skrevet 21. april 2011 Fysisk: Lilletå mot dørkarm! Hadde en operasjon baki ganen for noe år siden. Tok en uke å gro sammen igjen. Da var det jævlig om morgenen når man var tørr i halsen og ikke hadde fått i seg smertestillende enda. Setter likevel lilletå mot dørkarm på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 21. april 2011 #239 Del Skrevet 21. april 2011 Kom på nå at jeg var rimelig desperat den dagen jeg opererte ut visdomstannen, men i etterkant husker jeg selv bare humoren! 4 timers operasjon, vridde røtter rundt nerver og full pakke. Lokalbedøvelse, og jeg har høy smerteterskel, så det gikk fint. Fikk med tannbitene hjem for å vise kjæresten og greier! Men, en halvtime på ferge, og 2,5 t i buss var et helvete! Var tørst, men turte ikke drikka, da jeg var sikker på at jeg så ut som en slagpasient, og ville søle deretter. Bedøvelsen gikk ut, og jeg kjente virkelig hvor mye han herjet med kjevebeinet tanna hadde vokst inn i! Var også sulten, hadde ikke spist på 10 timer, og var dertil kvalm etter bedøvelsen. Følte meg pitteliten da mannen hentet meg, men det gjorde så inni helsikes vondt å gråte!!! Da vi kom hjem, måtte jeg hjelpe bikkje løs etter å ha surret seg fast i løpelina. Med lina surret rundt meg, løp hunden i fryd, lina kastet meg rundt, rett i bakken, og tok et godt, avsluttende tak i lillefingeren jeg hadde sydd tre dager før. Au!!!!! Og det gjorde fortsatt driiiiitvondt å grine, pga spente muskler i ansiktet! Fikk i meg medisiner (fortsatt på tom mage) og la meg mens mannen lagde suppe, da jeg våknet 30 min etterpå, var jeg høy som et hus, superlettet, og blid som en sol som ikke kunne smile! "Skravlet" ivei med lite fungerende kjeve om hvor bra alt var nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 21. april 2011 #240 Del Skrevet 21. april 2011 FØDSEL. Ingen over, ingen ved siden av. Men siden det er kjedelig å alltid triumfere med fødselssmertene, så kan jeg nevne tannkjøttbetennelse og tatovering på ribbein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå