Pingting Skrevet 10. februar 2009 #161 Del Skrevet 10. februar 2009 Klippe opp et 10 cm langt operasjonssår infisert med gule stafylokokker uten bedøvelse. 3 sykepleiere holdt meg nede pga motstand og legen klippet. Kunne ikke snakke i flere dager etter pga hadde skreket så mye at stemmen ikke virket. Uuuuuh! Hvorfor fikk du ikke bedoevelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 #162 Del Skrevet 10. februar 2009 Uuuuuh! Hvorfor fikk du ikke bedoevelse? Fordi jeg var redd for sprøyter og sa jeg ikke ville ha. Var 12 år. "Neivel, da åpner vi såret uten" sa legen, og det gjorde de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. februar 2009 #163 Del Skrevet 10. februar 2009 tuller du? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 #164 Del Skrevet 10. februar 2009 tuller du? :dåne: Nei. Moren min satt på gangen utenfor og hørte på og begynte å gråte etterpå, hun fikk kjeft av en sykepleier som sa hun måtte ta seg sammen for ikke å skremme meg. Tok mange år før jeg ble kvitt sykehusskrekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 10. februar 2009 #165 Del Skrevet 10. februar 2009 *Grøss* Jeg fryser på ryggen av å lese noen av historiene deres, og håper av hele mitt hjerte at jeg aldri må oppleve endel av det dere opplever. Fyy søren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemams Skrevet 10. februar 2009 #166 Del Skrevet 10. februar 2009 Første jeg tenkte på var fødselen, men jeg hadde en superlett fødsel og smertene er "gode", så den komme faktisk litt ned på lista... Det verste jeg har opplevd er nyrebekkenbetennelse, tannverk og bekkenløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemams Skrevet 10. februar 2009 #167 Del Skrevet 10. februar 2009 Klippe opp et 10 cm langt operasjonssår infisert med gule stafylokokker uten bedøvelse. 3 sykepleiere holdt meg nede pga motstand og legen klippet. Kunne ikke snakke i flere dager etter pga hadde skreket så mye at stemmen ikke virket. Å herregud, ble fysisk dårlig jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 10. februar 2009 #168 Del Skrevet 10. februar 2009 Å herregud, ble fysisk dårlig jeg nå Og legen har fortsatt lisens? Grøss og gru!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 10. februar 2009 #169 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei. Moren min satt på gangen utenfor og hørte på og begynte å gråte etterpå, hun fikk kjeft av en sykepleier som sa hun måtte ta seg sammen for ikke å skremme meg. Tok mange år før jeg ble kvitt sykehusskrekken. Fy flate... *frysninger* Jeg hadde fått traumer for livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 #170 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Og legen har fortsatt lisens? Han var barnelege. Da jeg senere kom for en oppfølging av om såret (3 cm dypt på skrå innover) grodde som det skulle, trakk han fram en "trepinne". Jeg spurte hva han skulle med den, og han svarte at han "skulle rote litt rundt i såret for å se om det grodde skikkelig". Jeg nektet. Har som voksen fått ut jornalen min, men det står ikke noen beskrivelse av hva som skjedde annet enn at det var infisert. Jeg hadde fått traumer for livet. Det fikk jeg vel til en viss grad også, men det går fint nå. Endret 10. februar 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #171 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke opplevd så utrolig mange vonde fysiske ting, men da søsteren min tok selvmord for et år siden fikk jeg det så vanskelig at jeg iblant har lyst til å legge meg ned og hyle. Det er ganske enkelt vondt å leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 10. februar 2009 #172 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg har fødd tre barn med keisersnitt.Men det verste jeg har kjent(5 ganger)er nyresteinsmerter.Det siste anfallet førte til at jeg måtte sette inn kateter fra ryggen og inn pga av at steinen stoppet urinen for å komme ut.det å sette slikt kateter var fryktelig.men nuresteinssmerter er forfærdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_stella_* Skrevet 10. februar 2009 #173 Del Skrevet 10. februar 2009 Har ikke opplevd så mye vondt jeg, er egentlig veldig forsiktig. men det værste var vel da jeg trakk alle fire visdomstennene samtidig, og en annen tann som tannlegen ikke fikk opp rota til. En annen mann måtte holde hodet mitt nede mens hun dro, og kjeven var øm i flere måneder etterpå! (etter begge inngrepene egentlig..) staaakrs kjeven.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #174 Del Skrevet 10. februar 2009 Har nesten aldri opplevd noe veldig smertefullt. Men da jeg brakk ankelen på 4 steder og fikk den ut av ledd var ikke noe behagelig. Hjalp heller ikke stort at jeg ikke fikk noe smertestillende på 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 20. april 2011 #175 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg har cyster på eggstokkene som sprekker både titt og ofte. AU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #176 Del Skrevet 20. april 2011 Tror det må være nyrebekkenbetennelsen jeg hadde som var verst, men skikkelig tannpine kommer på en delt førsteplass. PS: Jeg har født (vaginalt), men slik jeg ser det, kommer fødselssmerten på andreplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackOPearl Skrevet 20. april 2011 #177 Del Skrevet 20. april 2011 Uten tvil gallestein! Hadde et anfall i nesten sammenhengede ett døgn. Så gikk det over et par dager og kom tilbake! Operert bort galleblæra nå takk og lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 20. april 2011 #178 Del Skrevet 20. april 2011 Da jeg sparket lille tåen i en stein, og den knakk og gikk ut av ledd! På julaften 09 på Tenerife.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 20. april 2011 #179 Del Skrevet 20. april 2011 Gallesten, ankelbrudd og hemorider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 20. april 2011 #180 Del Skrevet 20. april 2011 Da jeg brakk lårhalsen. Var heldigvis bevisstløs da dette skjedde og i en uke etterpå, men var grusomt når jeg våknet opp. Har fortsatt vondt Og det er snart 2 mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå