Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nyrebekkenbetennelse. To timer med smertehelvete verre enn fødselene mine. Men så gikk det over og jeg tenkte ikke mer på det, før jeg ble akutt dårlig igjen og det viste seg det var blitt blodforgiftning…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krampesmerter under matforgiftning. Husker jeg ble liggende på gulvet å veksle mellom å stønne, rope, gråte og le mens jeg vred meg rundt. Et under at jeg ikke begynte å klore på tapeten. Jeg har av og til mensensmerter som setter meg ut såpass at jeg må huke meg sammen og ikke får reist meg, men denne episoden var av et helt annet kaliber... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Styrtfødsel uten annet enn lystgass

2. Tannverk 

3. Avrevet negel på 0,3 sek

Anonymkode: 0a85b...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 13.55):

Divertikulitt. Spydde av smertene, og de var mye verre enn fødsel. 

Anonymkode: 236eb...673

Har du det ofte, jeg er selv plaget med dette, har vært det siden 2015-16 med sporadiske utbrudd, det er vondt ja. Høy CRP og hele pakka. 3 ganger har jeg hatt det nå i år, ble sendt på sykehus en gang. 

Anonymkode: e98d3...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke født, så kan ikke ta det med, men:

1. tannverk 

2. migreneanfaller  (det er lokalisert rundt høyre side av mitt ansikt)

3. streptokokker på underhuden av fingeren 

Anonymkode: 1b4bd...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridd eggstokk pga cyste. 
Fødsel uten smertelindring var en fest i forhold 🫣  

Anonymkode: 45c84...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si panikkanfall er svært smertefullt og vondt. 
Etter det vil jeg si fødsel. 

Anonymkode: b544b...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gallestein og nyrestein,  men nyrestein topper det meste, det var ekstremt.

Anonymkode: 5a36b...3b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt i livet; isjas. Å gå på toalettet var det mest grufulle jeg gjorde, selv med sterke smertestillende innabords.

Anonymkode: 8da2e...ea6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah skrev (På 6.2.2009 den 19.56):

Da jeg hostet så kraftig at ribbeina knakk. Det er nok den værste smerte jeg har hatt

Det har jeg også gjort. Grusomt vondt. Huffameg! ❤️❤️

Anonymkode: 68d15...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kraftig halsbetennelse med CRP på 400. Føltes som en stor verkende byll inni halsen på størrelse med en potet. Klarte nesten ikke puste eller svelge mitt eget spytt. Måtte få masse Oxynorm for å klare å svelge noe og intravenøs antibiotika og væske.

2. Analabsess😣 Tenk å få en svær verkebyll ved analåpningen hvor såpass mange nerver er. Kunne ikke sitte eller ligge på ryggen. Sov ikke på to dager pga smerter før jeg klarte å komme meg til lege som fjernet den.

4.Brukken skulder

5. Keisersnitt første døgn der jeg ikke kunne reise meg opp av senga eller snu meg. Disse smertene var derimot egentlig til å leve med. Hjelper på med høyt adrenalin ifm fødsel og lykkerusen med nyfødt baby❤️ Jeg var også heldig og kom meg fort etter 2-3 døgn.

Anonymkode: 02827...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkjørsel av elektrisk sparkesykkel med brudd i bein, skulder ut av ledd og knust kjeve. Viste seg at vedkommende kunne kjøre opp mot 40 km/t! 

Anonymkode: bebbd...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alltid fødsel var det værste jeg har vært gjennom, men hadde hjernehinnebetennelse for et par år siden, kan ikke beskrive hodepinen jeg hadde, var helt bevisstløs av smerter, skrek og gråt i flere timer.

Anonymkode: cc116...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krampe rundt anus. Kommer snikende og øker gradvis i intensitet. Kan gå en time før det når maks. Tar like lang tid før det slipper.

Vrir meg i smerte når dette pågår.

Anonymkode: 4a200...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (På 15.7.2024 den 21.10):

Åå? Jeg følte den bare sklei ut. Men sikkert forskjell fra kvinne til kvinne. 

Jeg synes også det var skikkelig vondt,og var ikke forberedt på det! Trodde liksom at "nå er det over" men,nei da!

Anonymkode: 2a135...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Førstegangsutbrudd av herpes i underlivet. Bruk beskyttelse folkens😥

2. Migrene

3. Innsetting av hormonspiral

4. Blir liksom ikke helt det samme, men får fullstendig panikkanfall av coronatest

Anonymkode: fcaf3...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1. Kraftig halsbetennelse med CRP på 400. Føltes som en stor verkende byll inni halsen på størrelse med en potet. Klarte nesten ikke puste eller svelge mitt eget spytt. Måtte få masse Oxynorm for å klare å svelge noe og intravenøs antibiotika og væske.

2. Analabsess😣 Tenk å få en svær verkebyll ved analåpningen hvor såpass mange nerver er. Kunne ikke sitte eller ligge på ryggen. Sov ikke på to dager pga smerter før jeg klarte å komme meg til lege som fjernet den.

4.Brukken skulder

5. Keisersnitt første døgn der jeg ikke kunne reise meg opp av senga eller snu meg. Disse smertene var derimot egentlig til å leve med. Hjelper på med høyt adrenalin ifm fødsel og lykkerusen med nyfødt baby❤️ Jeg var også heldig og kom meg fort etter 2-3 døgn.

Nå glemte jeg jammen meg angstanfallet som varte i to døgn. Da jeg lå i fosterstilling uten å klare å spise/drikke, knapt gå på do. Det var verre enn abcesser, beinbrudd og operasjonssår i magen. Og det tenkte jeg i mens jeg lå slik også. Ville heller ha brukket begge bena enn å ligge med sånn lammende angst💔

Heldigvis har jeg vært igjennom behandling og medisiner og vært angstfri i 10 år (ingen medisiner nå lengre).

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg synes også det var skikkelig vondt,og var ikke forberedt på det! Trodde liksom at "nå er det over" men,nei da!

Anonymkode: 2a135...5fc

Uff😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrebekkenbetennelse. 

4 vaginale fødsler og migrene kan ikke stille opp mot den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panikkanfall OG anafylaktisk sjokk for min del overgår det meste annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...