Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Er hår under armene du noe vil ha? Ellere, regner med du tar det bort, så rettere sagt, hvordan hadde det vært for deg om du enda ikke hadde fått det? Snakker du åpent om hår under armene eller ser du på det som flaut?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Er hår under armene du noe vil ha? Ellere, regner med du tar det bort, så rettere sagt, hvordan hadde det vært for deg om du enda ikke hadde fått det? Snakker du åpent om hår under armene eller ser du på det som flaut? Hår under armene er vel noe alle har, om de nå ikke tar det bort (om man er kvinne da, de fleste menn beholder vel håret der?) Er vel ikke noe flaut med det? Har aldri diskutert det med noen.
hufsa! Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Er hår under armene du noe vil ha? Ellere, regner med du tar det bort, så rettere sagt, hvordan hadde det vært for deg om du enda ikke hadde fått det? Snakker du åpent om hår under armene eller ser du på det som flaut? Var ikke lett å sjønne hva du mener, men om du ikke har fått hår, så er det jo ikke noe som er bedre enn det ;-))
Ethereal Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hår under armene er helt normalt, så flaut syns jeg ikke det er å snakke med. Men jeg roper heller ikke ut i kantina på skolen at ''nå har jeg ikke barbert meg under armene på hele uka, og hårene er så lange at jeg sikkert kunne laget fletter'', for å ta det litt på spissen!
Gjest amu Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Hår under armene er ikke flaut, uansett om du har det eller ikke. Noen har masse hår og andre har mindre. Noen får hår tidlig, og andre ikke før de er i midten av 20 årene. De fleste jenter jeg kjenner fjerner håret, iallefall på sommeren.
Purple Diamond Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes ikke det er flaut å snakke om, nei. Jeg klarer ikke ha hår under armene. Det er selvfølgelig naturlig, men jeg synes det er ekkelt (på damer, ikke menn), så jeg fjerner det alltid.
Crow Jane Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hår under armene er vel noe alle har, om de nå ikke tar det bort. Spørs jo litt hvor gammel TS er det, da. Vi vel si at det, i vår kultur, er vanlig for kvinner å fjerne det, mens menn gjerne bare fjerner ansiktshår. Nå er dette litt i endring hos den oppvoksende generasjonen, vet jeg... Å fjerne hår under armene kan gi positive resultater på personlig hygiene. Men når det er sagt - så er det jo strengt tatt unaturlig å fjerne noe som vokser naturlig. Hmmm....du får nok ta den avgjørelsen selv. Men ja, som kvinne ville jeg blitt flau om jeg gikk i noe ermeløst og oppdaget at jeg hadde synlig hår eller stubb under armene. Hadde nok ikke strukket armene i været da, nei. :rødme: Endret 6. februar 2009 av Crow Jane
Gjest TS Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 TS er gutt og 18 år. Men tråden gjelder ikke meg, det er et spørsmål til dere damer her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå