Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hvordan hadde du reagert om mannen din hadde kjøpt seg fleshlight?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Helt ok. Det er jo sikkert en kjekk forandring til handa det. Har faktisk tenkt på å kjøpe det til ham også... men han er litt for gammelmodig av seg når det kommer til slikt. Men behøver egenltig dama å vite serlig om dette i det hele tatt da? Mannen har nok lite kjennskap til mine vibratorer feks. (sett vekk fra den ene vi bruker sammen da)
Katinka Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Fleshlight blir en større "erstatning" for mannen enn vidrator etc. for dama. Slik jeg ser på det iallefall. Med mindre mannen er mye alene, mener jeg ikke det er noe særlig.. Vibratorer kan også sprite opp litt, det kan ikke en fleshlight i mine øyne Jeg hadde derfor blitt litt snurt og begynt å argumentere med slikt som: jag har i det minste flere hull/blir ikke helt "ubrukelig" etter orgasmer etc... Hoho..
Ethereal Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg hadde ikke skjønt hva han skulle med den...
Hinata Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Syns det er jævlig sexy.. Når jeg kan ha dildo kan vel han få lov til å ha fleshlight, er jo ikke alltid der når han er klar for action.
Gjest Wind Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Når jeg kan ha dildo kan vel han få lov til å ha fleshlight, er jo ikke alltid der når han er klar for action. Enig.
Gjest Wind Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hva er fleshlight? Her kan du lese om det: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=14362744 og: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=15199335 Endret 6. februar 2009 av Wind
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Selvfølgelig kan en mann ha det når en kvinne har dildo/vibrator. Kan ikke fatte at det skulle være noe forskjell på det.
firewater Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Fleshlight blir en større "erstatning" for mannen enn vidrator etc. for dama. Slik jeg ser på det iallefall. Med mindre mannen er mye alene, mener jeg ikke det er noe særlig.. Vibratorer kan også sprite opp litt, det kan ikke en fleshlight i mine øyne Jeg hadde derfor blitt litt snurt og begynt å argumentere med slikt som: jag har i det minste flere hull/blir ikke helt "ubrukelig" etter orgasmer etc... Hoho.. Dette fremstår ikke som særlig gjennomtenkt eller logisk, for å være helt ærlig.
Gjest Naria Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Man kan ha mye moro med en fleshlight!
Gjest Mannen! Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 Fleshlight blir en større "erstatning" for mannen enn vidrator etc. for dama. Slik jeg ser på det iallefall. Med mindre mannen er mye alene, mener jeg ikke det er noe særlig.. Vibratorer kan også sprite opp litt, det kan ikke en fleshlight i mine øyne Jeg hadde derfor blitt litt snurt og begynt å argumentere med slikt som: jag har i det minste flere hull/blir ikke helt "ubrukelig" etter orgasmer etc... Hoho.. Og Norge som liker å framstå som et likestilt land. Ser at vi fortsatt har en lang vei å gå.
lovenemo Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 Det kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre Jeg har da mine leketøy, hvorfor skal ikke han også ha det? Kanskje jeg skulle kjøpe det til han, haha
Sekretæren Skrevet 7. februar 2009 #14 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hvis en kvinne, som selv eier en eller flere dildoer, blir snurt for at mannen ønsker/kjøper seg en fleshlight, er hun i mine øyne en smule egoistisk. Edit: leif Endret 7. februar 2009 av Miss Shorty
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #15 Skrevet 7. februar 2009 Fleshlight blir en større "erstatning" for mannen enn vidrator etc. for dama. Slik jeg ser på det iallefall. Med mindre mannen er mye alene, mener jeg ikke det er noe særlig.. Vibratorer kan også sprite opp litt, det kan ikke en fleshlight i mine øyne Jeg hadde derfor blitt litt snurt og begynt å argumentere med slikt som: jag har i det minste flere hull/blir ikke helt "ubrukelig" etter orgasmer etc... Hoho.. Fleshlight er jo bare en erstatning til hans egen hand selvsagt. Hvordan er dette egentlig en større erstattning enn en vibrator er for en kvinne? Hva med en dildo da? Jeg bruker ofte min vibrator alene, når jeg ønsker en kjapp orgasme men ikke sex... Mannen min runker også en del vet jeg (har min misstanke etter mange lange dusjer, haha), så jeg ser ikke hvordan en fleshlight når han runker skal gjøre noen forskjell til om han ikke bruker denne. Plastik er plastik og kan på ingen måte hverken sammenlignes eller konkurere med the real thing.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #16 Skrevet 7. februar 2009 Hvis en kvinne, som selv eier en eller flere dildoer, blir snurt for at mannen ønsker/kjøper seg en fleshlight, er i mine øyne en smule egoistisk. Edit: leif Ikke bare en smule. Det er jævlig egoistisk rett og slett.
Wildy Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 Min har ikke kjøpt selv, jeg har kjøpt til ham. Og den er genial! Har fått ham til himmelen og tilbake mange ganger med den, gitt. Hvorfor skal ikke mannen ha glede og nytte av godt leketøy? Jeg har da mine, og ser ikke de som en erstatning for parsex, ei heller er Fleshlighten en konkurent for meg. Det er en litt annen måte å oppnå nytelse på, hverken mer eller midre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå