Gå til innhold

dyne og pute


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg skal ha ny pute og dyne men klarer ikke å velge! har vært og kikket hos jysk, kid og princess og de har så mange forskjellige! jeg er allergisk og ganske varm av meg så trenger ikke en stor, tykk dyne.. noen tips?? noen puter koster jo 100 kr mens andre koster 500 kr - får man det man betaler for? puten jeg har nå synker så innmari sammen på midten når jeg ligger der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Bambi_*
jeg skal ha ny pute og dyne men klarer ikke å velge! har vært og kikket hos jysk, kid og princess og de har så mange forskjellige! jeg er allergisk og ganske varm av meg så trenger ikke en stor, tykk dyne.. noen tips?? noen puter koster jo 100 kr mens andre koster 500 kr - får man det man betaler for? puten jeg har nå synker så innmari sammen på midten når jeg ligger der..

Jeg har ikke allverdens god råd og kjøper dyner/pute hos jysk eller KID. Er god fornøyd med kvaliteten derfra. Personlig ser jeg ikke poenget med å kjøpe dyne til kr600-1000,-, men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt "tempur"-pute hos Jysk. Den er egentlig veldig god og koster rundt 300.

Dyna mi er fra Høie og koster ett sted mellom 2000 og 5000, jeg fikk den til jul et år. Jeg er kresen på dyner, så noe annet enn en skikkelig dundyne er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ekte Tempurpute (eneste som funker skikkelig for nakken min), men bruker en billig mikrofiberdyne fra Jysk. Kan ikke huske hva jeg gav for den for den er gammel, men gjetter på det var 4-500 kr. Den er kjempegod om vinteren. Om sommeren bruker jeg bare en helt tynn dyne (sikkert billig den også) men den er så utgammel at jeg ikke aner hva den kostet som ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fiberdyne fra høie som jeg er veldig fornøyd med. Både vinter og sommer. Koster kanskje sånn rundt 6-700 nå.

Jeg er veldig kresen på puter pga en nakkeslengskade. Jeg har kun dunputer. Har to stykker og de kostet rundt 500 kr. pr. stk på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...