Gå til innhold

hvordan søke i forumet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan søker man i forumet? hvis jeg f eks vil søke på " neglelakker", hvor skriver jeg inn dette? jeg vet at jeg skal gå inn på sidene som har med dette å gjøre,men savner et sted du kan skrive inn AKKURAT det du søker etter slik at man får opp det folk har skevet om dette temaet. Forstår dere? hjelp! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Under innleggene er der en boks hvor en kan søke. Og oppe på "verktøylinjen". :jepp:

Endret av Pest
Skrevet
Under innleggene er der en boks hvor en kan søke. Og oppe på "verktøylinjen". :jepp:

er det mulig?? tror jeg er blind :gjeiper:

Skrevet

Fikk jeg en blind til å se? Du kan få kalle meg gud om du vil. :lur:

Skrevet
Fikk jeg en blind til å se? Du kan få kalle meg gud om du vil. :lur:

jepp, det gjorde du! men da kan du kanskje svare på en ting til-... hvordan legger du inn bilde?

Skrevet
jepp, det gjorde du! men da kan du kanskje svare på en ting til-... hvordan legger du inn bilde?

Vel, jeg har ikke anelse. Jeg vet ikke engang om det er lov å legge inn bilde her, det er fryktelig strengt på denne kvinneguiden. Men her er jo en bildeboks der. *teste*

ja, om du trykker på bildeboksen, mellom link og epostlink, så limer du inn URl til bildet du vil ha inn. Men sjekk bildereglene. ;)

Skrevet
Vel, jeg har ikke anelse. Jeg vet ikke engang om det er lov å legge inn bilde her, det er fryktelig strengt på denne kvinneguiden. Men her er jo en bildeboks der. *teste*

ja, om du trykker på bildeboksen, mellom link og epostlink, så limer du inn URl til bildet du vil ha inn. Men sjekk bildereglene. ;)

ha ha ha,trodde det var deg det var bilde av jeg... ok,skal se om jeg får det til.. ellers ber jeg om hjelp en gang til:)

Skrevet
ha ha ha,trodde det var deg det var bilde av jeg... ok,skal se om jeg får det til.. ellers ber jeg om hjelp en gang til:)

finner ikke denne bildeboksen jeg :( er jeg virkelig så blind? ..

Skrevet

Åh, jeg trodde du ville ha bilde i svarboksen.

Du vil ha avatar? Da trykker du på navnet ditt slik du kommer til siden din. Der det står logget inn som....

Nederst står der avataralternativ, eller noe slikt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...