Katja81 Skrevet 6. februar 2009 #1 Del Skrevet 6. februar 2009 hvordan søker man i forumet? hvis jeg f eks vil søke på " neglelakker", hvor skriver jeg inn dette? jeg vet at jeg skal gå inn på sidene som har med dette å gjøre,men savner et sted du kan skrive inn AKKURAT det du søker etter slik at man får opp det folk har skevet om dette temaet. Forstår dere? hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 6. februar 2009 #2 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Under innleggene er der en boks hvor en kan søke. Og oppe på "verktøylinjen". Endret 6. februar 2009 av Pest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2009 Under innleggene er der en boks hvor en kan søke. Og oppe på "verktøylinjen". er det mulig?? tror jeg er blind :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 6. februar 2009 #4 Del Skrevet 6. februar 2009 Fikk jeg en blind til å se? Du kan få kalle meg gud om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 6. februar 2009 Fikk jeg en blind til å se? Du kan få kalle meg gud om du vil. jepp, det gjorde du! men da kan du kanskje svare på en ting til-... hvordan legger du inn bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 6. februar 2009 #6 Del Skrevet 6. februar 2009 jepp, det gjorde du! men da kan du kanskje svare på en ting til-... hvordan legger du inn bilde? Vel, jeg har ikke anelse. Jeg vet ikke engang om det er lov å legge inn bilde her, det er fryktelig strengt på denne kvinneguiden. Men her er jo en bildeboks der. *teste* ja, om du trykker på bildeboksen, mellom link og epostlink, så limer du inn URl til bildet du vil ha inn. Men sjekk bildereglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 6. februar 2009 Vel, jeg har ikke anelse. Jeg vet ikke engang om det er lov å legge inn bilde her, det er fryktelig strengt på denne kvinneguiden. Men her er jo en bildeboks der. *teste* ja, om du trykker på bildeboksen, mellom link og epostlink, så limer du inn URl til bildet du vil ha inn. Men sjekk bildereglene. ha ha ha,trodde det var deg det var bilde av jeg... ok,skal se om jeg får det til.. ellers ber jeg om hjelp en gang til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 6. februar 2009 ha ha ha,trodde det var deg det var bilde av jeg... ok,skal se om jeg får det til.. ellers ber jeg om hjelp en gang til:) finner ikke denne bildeboksen jeg er jeg virkelig så blind? .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 6. februar 2009 #9 Del Skrevet 6. februar 2009 Åh, jeg trodde du ville ha bilde i svarboksen. Du vil ha avatar? Da trykker du på navnet ditt slik du kommer til siden din. Der det står logget inn som.... Nederst står der avataralternativ, eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå