Gå til innhold

dagboka mi

lille frue

Anbefalte innlegg

Ny dag, nye muligheter.

Fikk ikke skrevet noe i går, dagen ble nemelig fyllt opp.

Så her kommer søndagen:

Sto ikke opp før klokka halv tolv, deilig å late seg i senga.

Klokka tre forslo gubben at vi skulle reise til Trondheim der det var konsert med Elton John - da klokka var fire satt vi i bilen.

Først rosenborgkamp, Rosenborg vant selvfølgelig. Det var mitt første besøk på Lerkendal, greit nok,men ikke akkurat dagens høydepunkt. Men hva gjør men vel ikke for kjærligheta.

Konserten var råbra, vi koste oss stort. Var hjemme i halv ett tida.

fantastisk med impulstur, det tar virkelig vare på forholdet og finne på sånt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ja så var det allerede blitt onsdag :roll:

mandag, o gtirsdag forholdt seg som rolige dager. da jeg er sjukemeldt for tida må jeg nok innrømme at det blir late dager.

I går var vi å henta vår nye komfyr, den ser fansy ut og det blir spennende og se om den virker etter indikasjonene, Pussige greier, i følge reklamen lager den nesten mat sjøl. Hadde vært greit det, med en ovn som fant på hva som skulle være til middag og som laget den ferdig til rett tid. Kalles vel hushjelp det? :lol: Forresten har jeg vel tid sjøl, nå når jeg går hjemme. Men ellers hadde det vært snedig.

I dag har jeg vært en tur på jobb, trur at en er uunnværlig, og må stikke innom på diverse møter. Det var greit, men kjenner at det nok er godt å være sjukemeldt i et par uker til. Blir fort trøtt og sliten. :)

Skulle nok ha vaska hus, ser sånn ut :oops: Det var den hushjelpa igjen da :hoho::hoho::hoho:

Nei, må el te å gjøre noe fornuftig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jøss, nå er det lenge siden jeg har oppdatert dagboka mi.

Har egentlig ikke hatt det så travelt, men det er deilig å sløve på verandaen i disse dager. :enig:

I morra skal jeg på jobb igjen. Gleder meg ikke, har vært sjukemeldt siden 17. juni, og dvar ikke akkurat så fryktelig motivert. Men det er jo bare ei uke igjen så har jeg ferie. :P

Er visst ikke så sprek som jeg trodde heller, var helt utslitt på fredan. Pussig i grunn, jeg har jo vært med på mye den tida jeg har vært sjukmeldt, men det ble noe anna og være på jobb. Sov to timer etterpå, og var utsltt igjen når natta kom.

Helga har ellers stort sett handlet om å få masse sol på kroppen, vært å prøvd vannet og det var faktisk ganske så varmt. Det er deilig med sommer dere!!

Skal prøve å være litt mer aktiv på dagboka mi :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann lille frue

Så plutselig at du hadde dagbok.

Lykke til på jobb i morgen. Går nok bra så kan du sove litt når du kommer hjem :)

Og en uke går fort så er det ferie igjen.

Mange klemmer fra Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja kan ikke akkurat si at tiden flyr!

Holder på å dø av kjedsomhet på jobben, det er jævlig varmt og jeg vil ha fri!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Men nå er det bare tre dager igjen, og de tror jeg kanskje blir fylt opp med noe småtteri å gjøre.

I dag ser jeg bunnen av navlen min, det er første gang siden operasjonen, så det blir mindre og mindre hovent. Det er bra, for jeg har egentlig vært litt skuffa over den. :)

Været ser ut til å holde seg også, så jeg får sola meg litt, men i går kveld var det et helt forferdelig todenvær. Det er helt utrolig når naturen viser sine krefter :sjokk:

Nå skal jeg sjekke litt rundt på kvinneguiden, før jeg skal på cirkus med litja. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Hei!

Her kommer en liten hilsen.

Er ikke helt oppdatert jeg, men hva slags operasjon har du hatt?

Hvordan er det å jobbe igjen?

Er jo "bare" for en uke, så da får du restituert deg igjen til etter ferien! :)

Ha en fin dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FERIE!!!!!!!!!!!!! :hoho:

Nå har jeg ferie, det er kjempedeilig. Skal ikke på jobb før det nærmer seg september. Og på torsdag reiser vi til Kreta :ler2:

Takk for hilsner i dagboka mi, det er koselig. Kanskje jeg sjkal fortelle litt om meg sjøl. Jeg er gift, mor til tre og jobber med psykiatri. Grunnen til at jeg begynte å tiitte på disse sidene var at jeg var sjukemeldt etter en bukplastikk. Må innrømme at jeg må innom her et par gnger om dagen når jeg er hjemme. Noen ganger for å bare titte, og noen ganger for å skrive litt.

I dag skal jeg kose meg sammen med gubben, reker, vin, sommer og sol på verandaen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det søndag, og det kjennes. Er litt maroder i dag. Var på olsokpub i går og kom hjem i halv fire tida. Hadde det kjempegøy, danset og koste meg. Men det kommer jo en dag etter, og den er ikke fullt så bra. :ler:

Det er fortsatt finvær her, sjøl om metrologene sa det skulle bli dårlig i dag. Der tok de feil gitt :hoho::hoho:

Nå er det bare fire dager igjen til vi reiser til Kreta, det blir deilig. Mange som lurer på hvorfor vi reiser på sommeren når det er finest her hjemme, men det blir ikke det samme. I fjorten dager trenger jeg ikke tenke på matlaging, klesvask og husvask. Og ikke minst alt en skulle ha gjort, men utsetter. Nei jeg gleder meg jeg, det finnes ikke bedre ferie. :blunke:

Har forsøkt å finne noen her som vet noe om stedet vi skal til, eller som skal dit samme tid som oss, men det har vært forgjeves. Så viss du er og titter på dagboka mi og vet noe om Elounda på Kreta. Eller kanskje du skal reise dit så skriv noen ord da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...