Gjest klørihjel Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 I sommer som var (ca) fikk jeg noe som ligner et blåmerke (rødblått, på størrelse med et lite egg) i knehasen min. Litt vanskelig å forklare "utseendet" :-p syns jeg..I begynnelsen kjente jeg ikke noe, synes bare det var rart og litt stygt. Nå de siste månedene klør merket avogtil noe så infernalsk..Hva i himmelens navn er dette?? Eksem? En åreknute??? Noen som har opplevd noe lignende? Fikk du isåfall bukt med problemet? Har ikke særlig lyst til å gå sommer og korte skjørt i møte med luksusproblemet mitt..... Takker for alle svar!! :-)
Gjest Sandbekken Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Dette hørtes ut som en åreknute ja.. :/ Hvis den plager deg kan du dra til fastlegen og fikse det med en operasjon. Det gjorde ei veninne av meg, hun hadde noen bak keet, etter inngrepet ble hun helt bra
Gjest klørihjel Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Takk for svar!! Hadde håpet at det ikke skulle være en åreknute men... :gjeiper: Jaja, sånn er livet!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Å, det er sånn merke med tre 6-tall det. Du vet vel hva det betyr...? (Har du sett Omen-filmene?) ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå