Gå til innhold

Pigmentflekk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget her for noen dager siden ei helt hvit stripe på leggen, og den kommer ikke bort. Har ikke smørt med selvbruningskrem heller så skjønner ikke helt hva det kan være.. Når jeg begynte å studrer hadde jeg faktisk ei stripe på ca samme sted på den andre leggen også.. De ligger i "sokkehøyde".. Synes dette er merkelig.. Noen som har opplevd noe lignende??

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Trill_*
Skrevet
Jeg oppdaget her for noen dager siden ei helt hvit stripe på leggen, og den kommer ikke bort. Har ikke smørt med selvbruningskrem heller så skjønner ikke helt hva det kan være.. Når jeg begynte å studrer hadde jeg faktisk ei stripe på ca samme sted på den andre leggen også.. De ligger i "sokkehøyde".. Synes dette er merkelig.. Noen som har opplevd noe lignende??

Jeg har akkurat det samme! Har du funnet ut av dette? Jeg lurer nemlig også på hva det kan være.

Gjest Gjest_anca123_*
Skrevet
Jeg har akkurat det samme! Har du funnet ut av dette? Jeg lurer nemlig også på hva det kan være.

Heihei:)

Godt mulig at dette er en pigmentflekk. Har en vennine som har en del pigmentflekker på leggene. Det som kjennetegner en pigmentflekk, slik som jeg forstår det, er at du har "mistet" pigmentene på dette området. Det hjelper ikke ta sol, da du kun kommer til å bli solbrent og rød, i stedet for å få farge. Venninnen min får heller ikke noe ut av å bruke selvbruning på flekkene, da det ikke trekkes opp i huden noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...