Gå til innhold

Hvordan finne en elsker?


Gjest Lurelurer

Anbefalte innlegg

Gjest Lurelurer

Jeg elsker min mann, og vi har det veldig godt sammen. Vi har vært sammen i seks år og vi er begge i begynnelsen av tretti årene. Ingen barn. Gode utdannelser og god økonomi.

Jeg trodde ikke det kunne skje meg. Jeg trodde at ting skulle bli bedre med tiden. Men nei. Sexen er elendig. Vi har overhodet ingen seksuell kjemi. Veldig merkelig ettersom vi fungerer godt ellers. Har hatt litt over ti sexpartnere før ham og han er desidert den verste jeg har vært borti (egentlig er det bare veldig annerledes enn de andre-akward), men tror det skyldes at vi rett og slett er en ikke-match i senga. Og gudene skal vite at vi har prøvd å få bedre sex...

Har gått så langt og lenge med dette at jeg ønsker å finne meg en elsker. Men skjønner jo ikke hvordan jeg skal finne det engang :sjenert: . Vil ikke såre noen heller og ville holdt helt tett. Hva ville dere gjort her?? Jeg vil så utrolig gjerne oppleve å ha bra sex igjen, over seks år siden sist..

Av vesentlig betydning: ingen barn og ser visstnok veldig bra ut. Har aldri vært utro, men tror dette på en måte kan gjøre samlivet vårt bedre, så åslipper jeg å mangle noe. og ja, jeg ville skjønt det om han var utro. Så lenge han ikke ble forelsket tror jeg at jeg kunne akseptert utroskap. men helst ville jeg ikke visst om det..

Kom gjerne med innspill.. Trenger det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått så langt og lenge med dette at jeg ønsker å finne meg en elsker. Men skjønner jo ikke hvordan jeg skal finne det engang :sjenert: .

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et råd: Ikke gjør det! Klarer dere ikke å finne ut av dette, f.eks. vha en sexterapeut, og det går så mye ut over ekteskapet at det ikke holder, så får du heller gå fra ham.

Jeg skriver dette, fordi jeg erfaring med å være utro. Trodde ikke det skulle bli noe problem for meg å ha begge (var veldig forelsket i elskeren min, og det ble ikke bedre etterhvert...), men det må komme ut en dag, og da er det for jævlig. Dessuten blir vi kvinner ofte forelsket og får dypere følelser for menn vi har sex med (selv kunne jeg ikke tenkt meg sex med en jeg ikke har følelser for - og da ikke bare begjær - det var slikt jeg drev med i ungdomstida...) og da er det plutselig ikke så enkelt lenger.

Jeg har slitt masse med dette, både mens vi var sammen og nå etterpå. Du blir bare totalt fucked i hodet, og vet ikke hva du vil lenger - unner hverken deg og i alle fall ikke mannen din dette. Du bør finne en annen løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
:vinke:

Høres ikke ut som om forholdet ditt er verd å satse mer på eller fremtiden din på - om han er den værste elsker du noensinne har hatt og dere i tillegg ikke har kjemi .Da er det mye bedre å avslutte dette forholdet og finne seg en ny mann som passer bedre - enn å være utro . Det er bare umoralsk og feil - og vil du virkelig såre partneren din med utroskap ? Er så lett å bli avslørt vet du . Vanskelig å late som ingenting etter fantastisk sex med en annen mann - når du kommr hjem . Han kommer til å SE DET PÅ DEG - HVA DU HAR GJORDT ....

Humøret og kroppsspråket vil avsløre deg til slutt . GARANTERT . Han kjenner deg nok godt etter 10 år ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest billcat

Ikke det du spør etter, men tenk over følgende:

Dere er relativt unge, og har ingen barn.

Altså, no-brainer, dette er ikke noe å tenke mer på. Finn en ny mann du også klaffer med seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om forholdet ditt er verd å satse mer på eller fremtiden din på - om han er den værste elsker du noensinne har hatt og dere i tillegg ikke har kjemi .Da er det mye bedre å avslutte dette forholdet og finne seg en ny mann som passer bedre - enn å være utro . Det er bare umoralsk og feil - og vil du virkelig såre partneren din med utroskap ? Er så lett å bli avslørt vet du . Vanskelig å late som ingenting etter fantastisk sex med en annen mann - når du kommr hjem . Han kommer til å SE DET PÅ DEG - HVA DU HAR GJORDT ....

Humøret og kroppsspråket vil avsløre deg til slutt . GARANTERT . Han kjenner deg nok godt etter 10 år ...

Det er ikke sikkert.... Ikke for å ildne opp under utroskapen, det var jeg som skrev innlegget over her - så jeg råder deg altså til å la være.

Men det er ikke sikkert mannen merker det, hvis du er en god skuespiller. Her i gården merket han faktisk INGENTING, så det er ikke derfor det har vært jævlig etterpå - altså har ikke dårlig samvittighet bare for det det ble oppdaget. Jeg lever som før elskeren min, bortsett fra at vi faktisk HAR bedre sex hjemme. Men jeg vil ikke anbefale det uansett - det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurelurer

Det er rett og slett ikke bare å forlate en man elsker. Vi klaffer så utrolig godt på alle andre områder. Det er ikke bare å finne en ny mann da. Klarer ikke å tro at noen kan måle seg med ham. Men sexen blir nesten helt sikkert uansett bedre med en annen. Vi har kjemi, men ingen seksuell kjemi. Dette synes jeg selv er veldig rart. Skulle tro det lå noe mer under og ulmet, men jeg kan ikke skjønne hva det skulle være.

Jeg føler meg litt som en klassisk mann. En som elsker sin kone og begjærer sin elskerinne...

Jeg er nok en god skuespillerinnne, men også et følelsesmenneske. Kan lett bli litt forelsket og det er ikke noe gunstig nei..

Mener dere at det er ok å leve i bra ekteskap på alle måter bortsett fra i senga? Jeg er virkelig ikke klar for å finne meg en annen mann. Jeg vil ha ham. Men jeg savner god sex..snufs. :tristbla:

Vurderer å finne meg en yngre kar som er viril og deilig og ikke et forelske-seg-i emne..

Flere innspill...please?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett ikke bare å forlate en man elsker. Vi klaffer så utrolig godt på alle andre områder. Det er ikke bare å finne en ny mann da. Klarer ikke å tro at noen kan måle seg med ham. Men sexen blir nesten helt sikkert uansett bedre med en annen. Vi har kjemi, men ingen seksuell kjemi. Dette synes jeg selv er veldig rart. Skulle tro det lå noe mer under og ulmet, men jeg kan ikke skjønne hva det skulle være.

Jeg føler meg litt som en klassisk mann. En som elsker sin kone og begjærer sin elskerinne...

Jeg er nok en god skuespillerinnne, men også et følelsesmenneske. Kan lett bli litt forelsket og det er ikke noe gunstig nei..

Mener dere at det er ok å leve i bra ekteskap på alle måter bortsett fra i senga? Jeg er virkelig ikke klar for å finne meg en annen mann. Jeg vil ha ham. Men jeg savner god sex..snufs. :tristbla:

Vurderer å finne meg en yngre kar som er viril og deilig og ikke et forelske-seg-i emne..

Flere innspill...please?

Det er en egen logikk på sånne forum. Det er litt preg av massesuggesjon... Jeg tror man kan klare seg mange år uten å ha det bra i senga - men til slutt vil det nok ofte bli et for stort problem. Men det er ingen andre enn deg som vet svaret på det. Du signaliserer jo ganske tydelig at du er frustrert - det vil helt sikkert ikke bli noe bedre på sikt - om dere ikke kan gjøre noe med det da. Sett alt inn på å få til et bedre sexliv. Det er mange som ikke har så lett for å snakke sammen om sex - det går jo an å prøve å begynne der? Del fantasier, kjøp leketøy, sexolog. Hva vet jeg. Føler du at dere har gjort det dere kan her er det vel strengt tatt bare to alternativer igjen

1. Gå fra ham - det er sikkert ikke lett - men det er nok riktig som ble sagt over, at det i hvertfall er enklere når det ikke er barn i bildet. Du er vel kanskje ikke tjent med å ha en som ikke gir deg et godt sexliv på sikt.

2. Det er bare du som vet om du kan klare å turnere en elsker på si. Det er nok helt sikkert risky business - og egentlig er det jo ufint også. (Jeg vurderte dette mye selv tidligere, men hadde hverken nerver eller selvtillit til å gjøre noe med det. Heldigvis klarte jeg å skille meg til slutt) Kanskje et lite eventyr er det som skal til for å få deg til å skjønne hvor viktig - eller ikke - det er for deg. Gå på byen og finn deg en da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Gå fra ham - det er sikkert ikke lett - men det er nok riktig som ble sagt over, at det i hvertfall er enklere når det ikke er barn i bildet. Du er vel kanskje ikke tjent med å ha en som ikke gir deg et godt sexliv på sikt.

2. Det er bare du som vet om du kan klare å turnere en elsker på si. Det er nok helt sikkert risky business - og egentlig er det jo ufint også. (Jeg vurderte dette mye selv tidligere, men hadde hverken nerver eller selvtillit til å gjøre noe med det. Heldigvis klarte jeg å skille meg til slutt) Kanskje et lite eventyr er det som skal til for å få deg til å skjønne hvor viktig - eller ikke - det er for deg. Gå på byen og finn deg en da vel.

Poenget er, at du ikke vet om du kan klare å ha en elsker uten at det går til helvete, før du har vært der, en god stund.... Du kan tro det, og du kan sikkert klare det en stund, men å tro at det er løsningen på deres sexproblemer, det tror jeg er naivt.

Som sagt; jeg har vært der - trodde han ikke betydde så mye for meg, at når det var over, så ville det gå greit. Ville jo ikke bli oppdaget, og hadde det det, hadde det sikkert blitt et helvete. Hadde ikke han tatt et så besluttsomt valg, da han gikk "tilbake" til kona, kunne det blitt veldig vanskelig for meg å komme meg ut av det. Det har vært, og er fremdeles vanskelig, men nå har jeg ikke noe annet valg enn å leve videre uten ham - og jeg lover deg - jeg kommer ALDRI til å gjøre det igjen, om enn bare for å få fart på sexlivet hjemme - det blir fort for komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er akseptabelt å ta seg en elsker når man er i et forhold.

Dessuten tenker jeg at bare fordi du hadde forstått det hvis han var utro, så er det ikke sikkert at han forstår det hvis du er utro. Just a thought...

Det høres ikke ut som en enkel situasjon du er i. Sex er en viktig del av et forhold, men er det så viktig at det er verdt å miste partneren sin på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest friflyt
Jeg elsker min mann, og vi har det veldig godt sammen. Vi har vært sammen i seks år og vi er begge i begynnelsen av tretti årene. Ingen barn. Gode utdannelser og god økonomi.

Jeg trodde ikke det kunne skje meg. Jeg trodde at ting skulle bli bedre med tiden. Men nei. Sexen er elendig. Vi har overhodet ingen seksuell kjemi. Veldig merkelig ettersom vi fungerer godt ellers. Har hatt litt over ti sexpartnere før ham og han er desidert den verste jeg har vært borti (egentlig er det bare veldig annerledes enn de andre-akward), men tror det skyldes at vi rett og slett er en ikke-match i senga. Og gudene skal vite at vi har prøvd å få bedre sex...

Har gått så langt og lenge med dette at jeg ønsker å finne meg en elsker. Men skjønner jo ikke hvordan jeg skal finne det engang :sjenert: . Vil ikke såre noen heller og ville holdt helt tett. Hva ville dere gjort her?? Jeg vil så utrolig gjerne oppleve å ha bra sex igjen, over seks år siden sist..

Av vesentlig betydning: ingen barn og ser visstnok veldig bra ut. Har aldri vært utro, men tror dette på en måte kan gjøre samlivet vårt bedre, så åslipper jeg å mangle noe. og ja, jeg ville skjønt det om han var utro. Så lenge han ikke ble forelsket tror jeg at jeg kunne akseptert utroskap. men helst ville jeg ikke visst om det..

Kom gjerne med innspill.. Trenger det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friflyt
Jeg elsker min mann, og vi har det veldig godt sammen. Vi har vært sammen i seks år og vi er begge i begynnelsen av tretti årene. Ingen barn. Gode utdannelser og god økonomi.

Jeg trodde ikke det kunne skje meg. Jeg trodde at ting skulle bli bedre med tiden. Men nei. Sexen er elendig. Vi har overhodet ingen seksuell kjemi. Veldig merkelig ettersom vi fungerer godt ellers. Har hatt litt over ti sexpartnere før ham og han er desidert den verste jeg har vært borti (egentlig er det bare veldig annerledes enn de andre-akward), men tror det skyldes at vi rett og slett er en ikke-match i senga. Og gudene skal vite at vi har prøvd å få bedre sex...

Har gått så langt og lenge med dette at jeg ønsker å finne meg en elsker. Men skjønner jo ikke hvordan jeg skal finne det engang :sjenert: . Vil ikke såre noen heller og ville holdt helt tett. Hva ville dere gjort her?? Jeg vil så utrolig gjerne oppleve å ha bra sex igjen, over seks år siden sist..

Av vesentlig betydning: ingen barn og ser visstnok veldig bra ut. Har aldri vært utro, men tror dette på en måte kan gjøre samlivet vårt bedre, så åslipper jeg å mangle noe. og ja, jeg ville skjønt det om han var utro. Så lenge han ikke ble forelsket tror jeg at jeg kunne akseptert utroskap. men helst ville jeg ikke visst om det..

Kom gjerne med innspill.. Trenger det...

Hei!

Som leser og levende som jeg er føles det noè uvirkelig å høre alles gode råd som gjør alt annet enn å svare på det som det ropes hjelp om, ,,, Virker som en oppegående kvinne som vil ha sex, men som har vært "av banen" så lenge at hun trenger litt bistand...og ikke fordømmende råd om hvordan hun skal eller ikke skal oppføre seg. var selv i en slik situasjon og fikk hjelp til å finne "koden" av å snakke med en annen mann (oppegående sådan som mer enn gjerne gir råd til likestilte) enn min egen og er er pr. idag meget fornøyd over at jeg tok meg selv på alvor og gjorde noe med sexlivet mitt.

Stol på det du føler og ta gjerne kontakt om du vil i kontakt med han var heldig å møte, for det er faktisk NÅ det gjelder og ikke om en mnd :-)

Hilsen friflyt

E-postadressen er fjernet iht. reglene.

Helen _mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du elsker mannen din og slett ikke vil avslutte forholdet deres, synes jeg det er opplagt at dere bør prøve sexterapi. Du sier ikke hvor problemet ligger, men SÅ hokus-pokus er ikke sexlivet til folk at det ikke skulle kunne gå an å samkjøres litt mer om man fikk hjelp og innspill utenfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest AnonymBruker

Hva jeg ville gjort i en slik situasjon? En ting er sikkert, jeg er altfor samvittighetsfull til å være utro. Så min siste utvei ville vært å foreslå for partneren min at vi kunne hatt et åpent seksuellt forhold. Altså at vi ikke har sex med hverandre men med andre. Og som du også nevner så ville ikke jeg heller vite noe om hennes sexliv.

Men om du vil finne deg en elsker så kan jo nettet være et ypperlig sted å starte. Det finnes utallige sider hvor man kan søke etter noen som passer dine krav, ønsker og preferanser. Google is your friend!;) Det finnes jo ingen garantier, men det er jo absolutt lettere å finne noen utenfor din og din manns bekjentskapskrets (med tanke på diskresjon). Men vær litt forsiktig, jeg hører rykter om at det finnes mange rare dyr i jungelen... ;)

Lykke til, uansett hva du måtte ende opp med å gjøre.

Mvh

Spikern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Dersom du er i begynnelsen av trettiårene, ser bra ut og endelig bestemmer deg for å gå etter en yngre elsker tror jeg det å finne en er det minste problemet du noensinne kommer til å stå ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestdeluxe

Jeg elsker min mann, og vi har det veldig godt sammen. Vi har vært sammen i seks år.

Sexen er elendig. Vi har overhodet ingen seksuell kjemi. Veldig merkelig ettersom vi fungerer godt ellers. Har hatt litt over ti sexpartnere før ham og han er desidert den verste jeg har vært borti

Kom gjerne med innspill.. Trenger det...

Dersom det har vært slik i 6 år - hva var det som gjorde at du ville være sammen med ham? Kom du på først nå at sex er viktig?

Ble dere kun sammen på bakgrunn av fornuft, og kom på noen år etterpå at "oi, oops, sex funker ikke - og det er jo viktig"?

Da ville jeg bare ha sagt: bryt opp og gå videre og finn mer matchende partnere.

Eller få deg en bra elsker og behold mannen din som en vennskapelig "bror", som du aldri har sex med "inntil døden skiller dere ad"? Dette forutsetter i tillegg at din mann synes det er greit at du skaffer deg en elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes mannen din om deres sexliv? Vet han dine behov?

Har personlig erfaringer som de fleste her på forumet ville stått i kø for å frabe seg, men i mitt tilfelle har det vært supert. Men å lure eller bedra noen er aldri OK. Du har en gang valgt å gi ham et løfte, så løsningen bør dere finne sammen, uansett hva den måtte være.

Håper på det beste for deg, og han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette høres helt riktig ut..

Du elsker han, elsker - det betyr vel at du ikke vil såre han og vil gjøre det meste for at dere skal holde.. hvis du får deg en elsker og han finner det ut så er jeg sikker på at han ville blitt utrolig lei seg og såret, hvis han ikke fant det ut så ville du likevel bedra han.. jeg foreslår at du enten går til noe sexterapi ting med han eller å gå fra han.. Utroskap er så stygt og det kler ingen i min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, her kommer et ærlig svar ut fra det du skriver.

Du skriver bl.a. at han er den verste du har hatt sex med. Når du sier det, så blir det i mine øyne til at du klandrer han for at dette ikke funker. Dermed løper du etter min mening fra det faktum at du har halvparten av ansvaret for at dette ikke funker. Du tar deg litt inn igjen ved å skrive at "vi" ikke har kjemi o.s.v. men skaden er skjedd, og det lukter litt ansvarsfraskrivelse her. Det tar seg ikke så veldig godt ut i "søknaden" din.

Du vil ha i pose og sekk, og det greier du sikkert å få til, selv om det betyr at du går bak ryggen til han du påstår å elske. Fra den dagen starter løgnen. Og det vil etterhvert bli MYE løgn. Og da blir det etterhvert et spørsmål om hvor mye løgn du kan tåle. Spørsmålet er vel om ikke løgnen allerede har startet når du påstår til oss at du elsker din mann?

Mine råd er:

-Spill med åpne kort, og spør mannen din om det er greit.

-Spill med åpne kort og ta initiativet til å avslutte forholdet før du skaffer deg en ny sexpartner.

Jeg er for øvrig helt sikker på at du ganske enkelt kan skaffe deg en elsker. Ditt problem ligger ikke der, og det skjønner du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...