Gjest Gjest_Lee_* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Min erfaring av utstyr (rettere sagt penis), er at størrelsen rett og slett ikkje har no å si. Du kan få vel så stor fisk, selv om stanga er liten! Det er egentlig lettere å oppnå orgasmisk nytelse for jenta om gutten er liten, for da kan den ligge å gnikke fint på klitoris. Vil man ha orgasme innefra (du skjønner), kan man heller bare ta og kjøpe seg ein dildo for den saks skyld! Noen som skjønner poenget mitt?
Gjest Erfaren Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 For noe tull! Det kiler jo bare!. ..og visse steder vil jeg ikke bli kilet!
Gjest womenwomen Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Min erfaring av utstyr (rettere sagt penis), er at størrelsen rett og slett ikkje har no å si. Du kan få vel så stor fisk, selv om stanga er liten! Det er egentlig lettere å oppnå orgasmisk nytelse for jenta om gutten er liten, for da kan den ligge å gnikke fint på klitoris. Vil man ha orgasme innefra (du skjønner), kan man heller bare ta og kjøpe seg ein dildo for den saks skyld! Noen som skjønner poenget mitt? Du må ha meget lite erfaring tenker jeg og prøvd svært få partnere og ( størrelser pikk )- når du kan uttale noe slikt . Snakk for deg selv heller -hva du liker selv - det blir mer riktig . Men kom ikke å påstå alle kvinner digger små peniser . Det er jo helt latterlig å påstå noe slikt .En stor pikk kan i tillegg gnikke mot klitoris - hvorfor tror du bare små peniser kan det ? Greier du ikke selv kanskje å ta imot HELE PIKKEN om den er lang ? Er det derfor du påstår dette ? Ellers er det Flott at du er fornøyd med de aller korteste og tynneste pikkene . Dersom du selv kunn greie å få klitorisorgasmer og ingenting annet - kan jeg jo forstå deg . Men for oss som får g-punktsorgasmer - gir en større penis mer trykk på g-punktet enn en liten tynn sak . Det er i hvertfall helt sikkert . Har en mann bitteliten TYNN pikk - vil jeg foretrekke fingring fremfor samleie med han faktisk . Forde han vil uansett komme lettere til med fingeren enn pikken sin .Og kunne stimulere så kraftig og hardt som jeg trenger med hendene enn hva en tynn bitteliten pikk KAN greie . Det er fakta .En mann med liten pikk - kan knulle meg bedre og deiligere med fingrene sine - enn den lille pikken hans kan .
Gjest Underutstyrt Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Du må ha meget lite erfaring tenker jeg og prøvd svært få partnere og ( størrelser pikk )- når du kan uttale noe slikt . Snakk for deg selv heller -hva du liker selv - det blir mer riktig . Men kom ikke å påstå alle kvinner digger små peniser . Det er jo helt latterlig å påstå noe slikt .En stor pikk kan i tillegg gnikke mot klitoris - hvorfor tror du bare små peniser kan det ? Greier du ikke selv kanskje å ta imot HELE PIKKEN om den er lang ? Er det derfor du påstår dette ? Ellers er det Flott at du er fornøyd med de aller korteste og tynneste pikkene . Dersom du selv kunn greie å få klitorisorgasmer og ingenting annet - kan jeg jo forstå deg . Men for oss som får g-punktsorgasmer - gir en større penis mer trykk på g-punktet enn en liten tynn sak . Det er i hvertfall helt sikkert . Har en mann bitteliten TYNN pikk - vil jeg foretrekke fingring fremfor samleie med han faktisk . Forde han vil uansett komme lettere til med fingeren enn pikken sin .Og kunne stimulere så kraftig og hardt som jeg trenger med hendene enn hva en tynn bitteliten pikk KAN greie . Det er fakta .En mann med liten pikk - kan knulle meg bedre og deiligere med fingrene sine - enn den lille pikken hans kan . Det er kvinner som deg som gjør menn ukomfortable å være seg selv. Jeg er selv ikke den største kniven i skuffen, men jeg får akkurat like mye glede som en med stor. Kvinner som deg burde fjernest fra nette, slik du snakker så nedvurderer mannen til et stykke kjøtt. Synes faktisk synd på deg at du ikke kan sette pris på menn med et litt lite utstyr. Livet er da for kort til å gå rundt å bry seg om slikt. Kan ikke du bare sette pris på å la en mann få nytelse? Å vite at han er glad og kommer GODT? Selvfokuserte og egoistiske kvinner som deg lager en sur og bitter dag for oss menn. Skam deg og DERE!
FoxyFish Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Du må ha meget lite erfaring tenker jeg og prøvd svært få partnere og ( størrelser pikk )- når du kan uttale noe slikt . Snakk for deg selv heller -hva du liker selv - det blir mer riktig . Men kom ikke å påstå alle kvinner digger små peniser . Det er jo helt latterlig å påstå noe slikt .En stor pikk kan i tillegg gnikke mot klitoris - hvorfor tror du bare små peniser kan det ? Greier du ikke selv kanskje å ta imot HELE PIKKEN om den er lang ? Er det derfor du påstår dette ? Ellers er det Flott at du er fornøyd med de aller korteste og tynneste pikkene . Dersom du selv kunn greie å få klitorisorgasmer og ingenting annet - kan jeg jo forstå deg . Men for oss som får g-punktsorgasmer - gir en større penis mer trykk på g-punktet enn en liten tynn sak . Det er i hvertfall helt sikkert . Har en mann bitteliten TYNN pikk - vil jeg foretrekke fingring fremfor samleie med han faktisk . Forde han vil uansett komme lettere til med fingeren enn pikken sin .Og kunne stimulere så kraftig og hardt som jeg trenger med hendene enn hva en tynn bitteliten pikk KAN greie . Det er fakta .En mann med liten pikk - kan knulle meg bedre og deiligere med fingrene sine - enn den lille pikken hans kan . Når du kritiserer TS for å "snakke på vegne av alle" så bør du virkelig holde deg for god for å gjøre det samme selv! Du skriver blant annet Men for oss som får g-punktorgasmer gir en større penis mer trykk... osv. Snakk for deg selv, og ikke legg ut om hva folk flest setter pris på uten å ha noen annen innsikt enn egen og venninners erfaring å legge til grunn.
Gjest womenwomen Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Det er kvinner som deg som gjør menn ukomfortable å være seg selv. Jeg er selv ikke den største kniven i skuffen, men jeg får akkurat like mye glede som en med stor. Kvinner som deg burde fjernest fra nette, slik du snakker så nedvurderer mannen til et stykke kjøtt. Synes faktisk synd på deg at du ikke kan sette pris på menn med et litt lite utstyr. Livet er da for kort til å gå rundt å bry seg om slikt. Kan ikke du bare sette pris på å la en mann få nytelse? Å vite at han er glad og kommer GODT? Selvfokuserte og egoistiske kvinner som deg lager en sur og bitter dag for oss menn. Skam deg og DERE! Er det så gæli at jeg er mer tiltrekt av fingrene hans og blir kåtere av å tenke på hva fingrene hans kan gjøre enn den lille penisen hans ? Hva er galt med det ? Er det ikke kult å vite at du har magiske fingre he he ? Må jo kompensere bra for et lite utstyr om man har det .Alle menn har jo tross alt fingre SMILE ! Jeg skammer meg overhodet ikke .Og jeg er absolutt ikke egoistisk å tenker bare på min nytelse .Har som sagt ingenting imot å suge eller kose med en liten pikk . Og syns mannens utbytte er like viktig - for at jeg skal kunne ta imot med god samvittighet selv også . Så der tar du helt feil . Som sagt - sex er mye mer enn bare selve samleiet . Så skjønner ikke hvorfor du blir så oppfyrt ? Du trenger ikke ta det negativt til deg vet du - men positivt istede .Du kan jo f.eks øve opp dine fingerferdigheter : ) Så blir du en fantastisk elsker til tross for et lite utstyr ! Og ingen kvinn vil dumpe deg av - bare forde penisen ikke greier å gjøre jobben i det hele tatt .
EmmaW Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Jeg var en av dem som syntes at størrelse var viktig, men det har endret seg, ja. Nå har jeg hatt en a-ha-opplevelse med en relativt beskjedent utstyrt fyr. Det han "manglet" i størrelse tok han igjen i teknikk og kunnskap om kvinnekroppen. O. MY. GOD.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Du må ha meget lite erfaring tenker jeg og prøvd svært få partnere og ( størrelser pikk )- når du kan uttale noe slikt . Snakk for deg selv heller -hva du liker selv - det blir mer riktig . Men kom ikke å påstå alle kvinner digger små peniser . Det er jo helt latterlig å påstå noe slikt .En stor pikk kan i tillegg gnikke mot klitoris - hvorfor tror du bare små peniser kan det ? Greier du ikke selv kanskje å ta imot HELE PIKKEN om den er lang ? Er det derfor du påstår dette ? Ellers er det Flott at du er fornøyd med de aller korteste og tynneste pikkene . Dersom du selv kunn greie å få klitorisorgasmer og ingenting annet - kan jeg jo forstå deg . Men for oss som får g-punktsorgasmer - gir en større penis mer trykk på g-punktet enn en liten tynn sak . Det er i hvertfall helt sikkert . Har en mann bitteliten TYNN pikk - vil jeg foretrekke fingring fremfor samleie med han faktisk . Forde han vil uansett komme lettere til med fingeren enn pikken sin .Og kunne stimulere så kraftig og hardt som jeg trenger med hendene enn hva en tynn bitteliten pikk KAN greie . Det er fakta .En mann med liten pikk - kan knulle meg bedre og deiligere med fingrene sine - enn den lille pikken hans kan . Helt enig. Det blir det samme for oss menn, er ikke godt med tunnellåpning. Bedre å bli ronka da
Gjest m43 Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Av og til er det helt greit å bli behandlet og brukt som et stykke kjøtt. Men så vet jeg også at jeg er et skikkelig stykke, stort og tungt. Ikke en liten sossis.
Gjest Vegard Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har liten kuk selv (12 cm stiv), men jeg synes damene må få lov til å si hva de liker likevel. Skal vi tvinge dem til å like noe de ikke liker så godt? Eller de som liker store best, skal vi tvinge dem til å lyve til oss små? Eller skal de tvinges til taushet? Hva da med de som sier de faller for menn som er høy og mørk? Skal vi tvinge dem til å ikke si noe om det, bare fordi jeg selv er 179 cm, blond og etterhvert tynn i hyssingen, og dermed ikke faller inn i den kategorien heller? Det er like lite jeg kan gjøre med det som med kukstørrelsen. Men selv om jeg på flere måter ikke fyller kravet til idealmannen, har jeg ikke dårlig selvtillit likevel. Jeg har hatt min porsjon med damer, har delt ut orgasme til nesten like mange (gjorde noen nybegynnerfeil...), og har det egentlig veldig bra. Smaken er som baken. Noen liker mora og noen liker dattera. Noen liker høye mørke, og noen liker skalla menn. Noen liker små kuker, og noen liker store (de fleste liker alle). Live with it!
Helen Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
firewater Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 Min erfaring av utstyr (rettere sagt penis), er at størrelsen rett og slett ikkje har no å si. Du kan få vel så stor fisk, selv om stanga er liten! Det er egentlig lettere å oppnå orgasmisk nytelse for jenta om gutten er liten, for da kan den ligge å gnikke fint på klitoris. Vil man ha orgasme innefra (du skjønner), kan man heller bare ta og kjøpe seg ein dildo for den saks skyld! Noen som skjønner poenget mitt? Vil du da si at en som er godt utstyrt og i tillegg er like dyktig vil være enda bedre? Det virker som man er opptatt av "heller liten og dyktig enn stor og dårlig", men jeg kjenner ikke til noen sammenheng mellom stor kuk og dårlige evner. Så til jentene i tråden: Vil du heller ha en over middels i størrelse som er dyktig eller en som er under middels i større som er dyktig? Jeg antar at vi kan være saklige nok til å ikke nevne "er den 24cm så er den for stor og ubrukelig", her snakker vi innenfor normalen.
firewater Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 Livet er da for kort til å gå rundt å bry seg om slikt. Kan ikke du bare sette pris på å la en mann få nytelse? Å vite at han er glad og kommer GODT? Dette skrev du rett etter hverandre. Livet er for kort, og kan du ikke bare sette pris på mannens nytelse framfor egne preferanser. Ingen andre som ser motsigelsen her? Livet er for kort til å lyge, enten her på forum eller i virkeligheten, om hva man foretrekker. Vi vil ha ærlighet på forumet, vi vil ikke at jenter skal fortsette å si at størrelse ikke har noe å si - for deretter å bli skuffet når det viser seg å være tilfelle. Størrelse er viktig for mange jenter, akkurat som pupper er viktig for mange gutter. Vi er da voksne nok til å kunne akseptere dette, i stedet for å behandle hverandre som småbarn som alle er spesiell og unik på hver sin måte og sikkert kjempegod i sengen uansett størrelse eller innsats.
MonicaØH Skrevet 7. februar 2009 #14 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Sånn som TS skriver, Size dont matter. Det er HELT individuelt om man liker små eller store.. Jeg(les; JEG) selv liker små, og kjæresten min har en på 13 cm(ganske tykk da ), og jeg har aldri hatt det noe bedre, selvom jeg har prøvd større(helt opp 21). Det at TS skrev at "Det er egentlig lettere å oppnå orgasmisk nytelse for jenta om gutten er liten, for da kan den ligge å gnikke fint på klitoris. Vil man ha orgasme innefra (du skjønner), kan man heller bare ta og kjøpe seg ein dildo for den saks skyld!", kan hende at det er det han har opplevd. Jeg ser at det er mange her som sier til TS at han skal ikke snakke på vegne av alle, men dere skriver jo selv på vegne av alle! Jeg blir så provosert! Jeg tror(les; JEG) at de fleste menn tror at vi kvinner liker best de store, men jeg(les; JEG) tror at det er endel kvinner som liker små istedenfor store. Jeg tror det TS mente med "gnikke på klitten", er at om man har en liten, så kommer man helt inntil kroppen bedre, tror jeg(les; JEG). Jeg støtter TS fullt ut! Endret 7. februar 2009 av MonicaØH
Gjest x) Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 Kjipt å alltid måtte kjøpe dildo for å få bra sex...Like greit å være lesbisk eller alene da..Og akkurat nå vurderer jeg begge deler
Gjest Gjest_Ulla_* Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 Er ikke fasitsvar på et sprsm som dette, for alle er forskjellige. For min egen del må jeg bare si at str betyr noe. Jeg får utrolig mye mer glede & lyst av en stor kuk på alle plan enn av en mindre. Jeg digger rett og slett de store og har ingen probl med å innrømme det verken for meg selv eller andre. Kult med noe stort&mandig ja!
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #18 Skrevet 8. februar 2009 Er ikke fasitsvar på et sprsm som dette, for alle er forskjellige. For min egen del må jeg bare si at str betyr noe. Jeg får utrolig mye mer glede & lyst av en stor kuk på alle plan enn av en mindre. Jeg digger rett og slett de store og har ingen probl med å innrømme det verken for meg selv eller andre. Kult med noe stort&mandig ja! Hehe, det går begge veier. Gutter liker det stramt. Jeg er nok den første til å innrømme at jeg hadde tenkt meg om to ganger hvis jenta hadde hatt ei stor fitte. Jeg har aldri opplevd det, og ser ikke helt hvordan jeg skulle rote meg borti ei slik jente, men det er uten tvil det mest usexy jeg kan tenke meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #19 Skrevet 8. februar 2009 Hehe, det går begge veier. Gutter liker det stramt. Jeg er nok den første til å innrømme at jeg hadde tenkt meg om to ganger hvis jenta hadde hatt ei stor fitte. Jeg har aldri opplevd det, og ser ikke helt hvordan jeg skulle rote meg borti ei slik jente, men det er uten tvil det mest usexy jeg kan tenke meg. Jeg tror jeg må omformulere meg; Jeg liker stramme jenter! For det finnes jo faktisk menn som tenner på å "vide ut" jentene sine, da med store dildoer og hender/fisting. Det finnes jenter og gutter med ALLE smaker, så det skal være godt gjort å ikke finne noen som passer =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå