Gå til innhold

Telefonsex

Gjest Gjest_bambii_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_bambii_*
Skrevet

Er det "vanlig" å ha hatt telefonsex? Jeg mener med f.eks kjæreste eller en annen man kjenner, og ikke disse sextelefonene man kan ringe til. Jeg har aldri hatt det, men har hørt om endel venninner som har hatt det. Hva gjør man egentlig? Går det ut på å lage lyder, eller fortelle hva man gjør, eller hva man har lyst til å gjøre?

jeg synes det virker litt merkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det, og syns det var skikkelig merkelig. Blir ikke prøvd igjen med det første ihvertfall.

Skrevet
Er det "vanlig" å ha hatt telefonsex? Jeg mener med f.eks kjæreste eller en annen man kjenner, og ikke disse sextelefonene man kan ringe til. Jeg har aldri hatt det, men har hørt om endel venninner som har hatt det. Hva gjør man egentlig? Går det ut på å lage lyder, eller fortelle hva man gjør, eller hva man har lyst til å gjøre?

jeg synes det virker litt merkelig.

Eneste forskjellen på en vanlig onanistund alene, er jo at det er to personer som hver for seg onanerer mens de har en telefon mot øret, og den andre kan oppleve hvordan den andre har det, og de kan fortelle hverandre hva de gjør, hvor våt hun er, og hvor stiv og hard han er, og hva de skullet ville gjort om den andre var der. Man erstatter bare onani-fantasier med kåtprat og kåtlyder som den andre hører.

Skrevet

fortell litt om denne kåtpraten? Hva er det man sier til hverandre?, - sett på vibrasjon og legg mobilen i rompa, så ringer jeg deg opp igjen!?

Skrevet
fortell litt om denne kåtpraten? Hva er det man sier til hverandre?, - sett på vibrasjon og legg mobilen i rompa, så ringer jeg deg opp igjen!?

Haha XD

Hmm jeg har aldri prøvd telefonsex. Jeg er åpen for det, men tror det hadde blitt rart.

Skrevet

Har gjort det før, men syns egentlig det var litt merkelig...

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Har hatt det, Det var mens jeg bodde vekke for en liten stund siden..

Jeg synes egentlig det var litt rart, savnet fysisk kontakt med typen.

Savnet ble egentlig bare større når jeg snakket slik sammen med ham..

Men det vi gjorde var altså å onanere heftig og samtidig fortelle hva vi ville gjøre neste gang jeg skulle komme hjem.. glad var jeg for at rommveninnen min ikke kom inn da!

sånn gjest, forstår du hva jeg mener nå eller??

Endret av Sandbekken
Skrevet

Ja det har jeg hatt, og det var rart.. Vet ikke om jeg gidder å prøve det igjen.

Endte med at jeg ville sette meg i bilen og kjøre til ham istedet .. Jeg fullførte selv , men jeg følte meg snytt etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...