kitekatt Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Leter etter en type vinterstøvler som mange går med om dagen. de ligner litt på DISSE i stilen, men de er høye. Tror de finnes i hvite, svarte og beige. Noen som vet?
Rosalie Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Uggs ser virkelig ikke slik ut. Jeg holder også en knapp på Sorell.
Gjest Deception Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Sorel Caribou? De har jeg, og de er varme, men litt glatte på nullføre pga. stor flate på sålen. Men nå beveger jeg meg knapt noe sted uten hund i armene, og det er jo ekstra drakraft. Mine er kjøpt på G-sport til 700 kroner, men koster ca det dobbelte på fullpris. Evt. La Crosse?
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 De lignet veldig mye på Sorel skoene jeg har på bena nå... Tror jeg har disse, i svart. http://www.sorel.com/Product.aspx?top=2&am...220&prod=37
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Sorel, Kamik og Columbia har lignende støvler. Se f.eks. forskjellige typer her.
Hinata Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Vet også at merrell har en type også.. *finner ikke bilde*
baloo Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Noen fremsynte som har tro på at trenden vedvarer? Synes det er kjipt å gå til innkjøp av noe dyrt, nå når vinteren snart er over, og så er det helt ut neste år... Noen som har noen synspunkter på moten neste år?
Rosalie Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 De har jo vært velig på i tre vintre i Oslo nå.
Hinata Skrevet 5. februar 2009 #11 Skrevet 5. februar 2009 For min del så bryr jeg meg fint lite om moten, på vinteren er det komfort som gjelder. Altså muligheten til å komme seg tørrskodd hjem, uten å tryne på altfor glatte støvletter
kitekatt Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2009 Har funnet ut av det, det er Timerland som har de jeg synes er fine men takk for hjelp jenter! :D
Morgause Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Noen fremsynte som har tro på at trenden vedvarer? Synes det er kjipt å gå til innkjøp av noe dyrt, nå når vinteren snart er over, og så er det helt ut neste år... Noen som har noen synspunkter på moten neste år? Hvorfor har det noe å si hva moten blir til neste år? Poenget er vel å ikke fryse på føttene? Eller har jeg misforstått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå