Gå til innhold

Sorel vinterstøvler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare dele med dere mitt fantastiske kjøp! Jeg fikk kjøpt meg Sorel vinterstøvler for 489 kroner:D Det er ikke de vanlige sorte/hvite/brune heller, mine har lilla rutemønster!

Hadde egentlig kosta 1000 kroner, men nå var det 30% avslag på allerede nedsatt pris!

Se bilde her!

Jeg er lykkelig, nå trenger jeg ikke fryse av meg beina om vinteren lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow , du var heldig! De så superkule ut !

gratulerer med et kupp :danse:

Skrevet

de var dødsfine! :D Grattis med nye vintersko!:D jobber på xxl, og vi har også sorel vinterstøvletter, men vi har bare de "vanlige".. =/ Kjedelige vi er da! :P Har tenkt å kjøpe meg noen jeg også, men kanskje jeg skal se litt andre steder, om de har noen finere modeller enn de vi har! :D

Skrevet

Kjøpte mine på Eurosko, men det var nest siste paret på salg. Er første gang jeg så en annen variant enn de vanlige!

Brukte de i dag, og de er like varme som jeg håpet! Kjempedeilig bløtt i bunnen av dem:)

Skrevet

Diss vinterstøvlene er alt annet enn kule hvis man ikke er tømmerhugger da.

Skrevet

Verdens beste støvler! Mine har holdt meg varme igjennom flere år, ned i 20 minus. Jeg kunne faktisk vært tilbøyelig til å ha dem på meg til hverdags nå som det er så mye snø, og heller ha vanlige sko i vesken.

Gjest Gjest_Jorun_*
Skrevet
Diss vinterstøvlene er alt annet enn kule hvis man ikke er tømmerhugger da.

Æh, vi tenker ikke på å ta oss godt ut og være "kule" når gradstokken kryper ned mot minus 25 - 30. Det mest idiotiske jeg har hørt, en må kle seg etter været!

Skrevet

Hvis man vil gå ute å fryse på beina og bli sjuk så skal ikke jeg bry meg. Men da får folk skjønne at noen klarer å kle seg etter været, og ikke bry seg de heller!

Selvfølgelig er det en "gjest" som kommer med utsagnet, ikke veldig mye å bry seg om hvertfall.

Liker støvla mine jeg, har brukt dem i flere dager nå, og fått mange kommentarer om de var nye og at de er kule! Jeg digger dem hvertfall:)

Skrevet

Jeg likte dem!! Vil også ha sånne!

Skrevet
Æh, vi tenker ikke på å ta oss godt ut og være "kule" når gradstokken kryper ned mot minus 25 - 30. Det mest idiotiske jeg har hørt, en må kle seg etter været!

:klappe:

Skrevet

Det er ikke kult å fryse på føttene. :lur: Synes skoene er søte. :)

Skrevet

Takk for støtten:)

Skrevet

De funker greit nok! Har postet bilde av såleavtrykket på bloggen hvis du vil se:) Har ikke hatt problemer på glatt føre ennå hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...