Gå til innhold

hotell i new york


Gjest ts

Anbefalte innlegg

hei!

vi skal til new york i vinterferien og prøver å finne oss et hotell. det er jo så utrolig mange, og vi sliter litt med å velge. har lyst til å bo sentralt, og ikke betale altfor mye. noen som kan anbefale meg et hotell???

vær så snill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

vi skal til new york i vinterferien og prøver å finne oss et hotell. det er jo så utrolig mange, og vi sliter litt med å velge. har lyst til å bo sentralt, og ikke betale altfor mye. noen som kan anbefale meg et hotell???

vær så snill...

"Sentralt" kan være så mangt.... :) Du må uansett ta taxi/t-banen for å komme deg steder. Det kan sånn sett være like greit å bo billig i brooklyn og likevel ha t-banen rett utfor hotellet.

Tenker du å bo i midtown? Sånn ellers er det også veldig flott å bo rundt central park, gjerne i nærheten av 5th avenue.

Greenwich Village er også kjempeflott. Skikkelig NY-feeling uten alt maset.

Men hvor mye er dere villige til å betale, sånn max? Og hvor høy standard vil dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kona og jeg bodde på Quality inn i Long Island City da vi var der. Det ser ut til å gå for rundt 100$ per natt i perioden da du skal dit. Vi valgte dette hotellet fordi det var ganske nytt og fordi det var billig...vi ville heller bruke pengene på shopping, spise godt etc. Hotellet ligger i Long Island City rett over East river og det er kun to stopp til Manhattan på subway så vi hadde ingen problemer med å komme oss rundt. Her er et reisebrev med bilder og linker samt omtale av hotellet: http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, gard har rett, men jeg ville heller bodd i brooklyn framfor long island city. brooklyn har blitt skikkelig sjarmerende :) som de sa i sex and the city the movie: "brooklyn is the new manhattan" ;)

Endret av Haris Pilton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har helst lyst til å bo på manhatten mid town ja. litt usikre på hva vi er villige til å betale, men mellom 0-10.000 et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til New York i mars og skal bo på Park Central, rett ved Central park. Ett vennepar av oss har bodd der tidligere og var fornøyde, så vi satser på at det blir bra. Sjekk www.parkcentralny.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

vi skal til new york i vinterferien og prøver å finne oss et hotell. det er jo så utrolig mange, og vi sliter litt med å velge. har lyst til å bo sentralt, og ikke betale altfor mye. noen som kan anbefale meg et hotell???

vær så snill...

Jeg har bodd paa Comfort Inn baade paa Upper West Side og i Chelsea og ogsaa paa Hotel Edison. Det var greit nok, men hotel rom i Manhattan er baade kjempedyre (ofte er de billigste rundt 300 USD per natt) og smaa (kun plass til tv og en seng). Jeg synest at Chelsea / Greenwich Village er et skikkelig morsomt og koselig nabolag, saa jeg anbefaler aa finne noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...