Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg pleier aldri å få mensen til den dagen jeg egentlig skal ha den. Har hørt at det ikke er alle som har en 28-dagers periode, noen kan f.eks ha 33 dager. Men jeg kan gå fra 1 dag over tida til 12 dager. Har vært sånn så lenge jeg kan huske. Jeg er nå 23 år, trodde mensen hadde gått seg til nå... Er dette normalt?
helenen Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Har du nylig sluttet på p-piller? Da blir nemlig syklusen i ulage. Jeg slutta på p-pillen og et halvt år etter var syklusen min på FEMTI dager. Så det kan ta laang tid før den går seg til igjen.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Har du nylig sluttet på p-piller? Da blir nemlig syklusen i ulage. Jeg slutta på p-pillen og et halvt år etter var syklusen min på FEMTI dager. Så det kan ta laang tid før den går seg til igjen. Har aldri brukt p-piller, har vært sånn siden jeg fikk mensen første gang. Har hørt om jenter som har hatt cyster på eggstokkene...tankene begynner jo å vandre... :-S
Purple Diamond Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Ville tatt meg en tur til legen, for å få vite helt sikkert om noe er galt eller ei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå