Gjest Caya Skrevet 6. februar 2009 #21 Skrevet 6. februar 2009 Jeg likte bildene veldig godt! Orginale og godt laget.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #22 Skrevet 6. februar 2009 Noen av dem er morsomme, men jeg synes mange blir så unaturlige at ungene på en måte ikke ser levende ut. Så jeg må si meg enig med imli og Arkana.
Jens Skrevet 6. februar 2009 #23 Skrevet 6. februar 2009 Var ikke noe ekte over dem, så jeg likte dem heller ikke. De beste bildene av barn er når de er i sitt naturlige element. Liker f.eks heller ikke fotograf bilder av babyer i rare antrekk.
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 6. februar 2009 #24 Skrevet 6. februar 2009 Bildene var alldeles nydelige, men så var det noen uvanlig vakre barn.
Vera Vinge Skrevet 6. februar 2009 #26 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg syns flere av bildene var ordentlig skumle, jeg. Fordi det så fullstendig unaturlig ut, både med klær, positurer, situasjoner osv. Som dukker. Men enkelte av nærbildene var fine. Endret 6. februar 2009 av Vera Vinge
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #27 Skrevet 6. februar 2009 Jeg verdsetter fotokunst, som jeg vil kategorisere dette. De aller fleste bildene synes jeg var veldig fine! Synes ikke klærene og positurene er så uvanlige heller jeg da. På de fleste bildene har de jo vanlige klær, det mest uvanlige var vel balett-drakt og prinsessekjole, og det er vel heller ikke helt uvanlig for søte små jenter. Jeg "danset" både balett og kledde meg ut i fine kjoler da jeg var på den alderen. Selv om bildene er arrangert så viser de da endel øyeblikk så har skjedd/kunne ha skjedd. To søsken som koser seg i badekaret og leker at de drikker (eller faktisk gjør det) av shampoflasken, hopper i sengen til foreldrene altfor tidlig, strekker seg etter kakeboksen på toppen av kjøleskapet osv. Noen av bildene var selvsagt mer kunst enn hverdagsbilder, men jeg synes helt klart at de aller fleste bildene her var flotte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå